• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای پویایی تعلیم و تربیت استراتژی های مدبرانه کاروان سالار «حریل» برای پیشرفت و تعالی راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران/ کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به ۱۰ دقیقه با موتورلانس برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر سیستان و بلوچستان اختتامیه هفته سلامت ترمیم بندسارهای منطقه عشایری بورک در نیکشهر مسدود کردن ۲۷۰ حلقه چاه غیرمجاز در ارومیه جزییات نحوه ثبت نام و شرکت فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد. صعود یازده پله‌ای آذربایجان غربی در اخذ شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی پایان سال اجرای ارکستر ملی ایران با احمد پژمان و مهران روحانی اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های زیرینایی و روبنایی سایت های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان اقدام به‌موقع توسط ناوگان موتورلانس اورژانس استان منجر به احیای موفق یک مرد ۳۶ ساله در گناوه شد

1

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۶ اسفند در سیستان‌وبلوچستان

  • کد خبر : 45687
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار تن کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه های بهاره و فروشگاه های معتبر در سطح استان در حال توزیع است.

گیتی آنلاین-مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان بمنظور تأمین کالاهای اساسی شهروندان تاکنون بیش از ۲ هزار تن کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه های بهاره و فروشگاه های معتبر در سطح استان در حال توزیع است.

محمد مهدی اکبری عمده کالاهای اساسی را شامل برنج ،شکر و گوشت مرغ و گوشت گوساله منجمد برشمرد و اظهارداشت: کار توزیع این کالاها از نیمه دوم اسفند آغاز شده وتا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص توزیع میوه شب عید خاطر نشان کرد:توزیع سیب درختی ، پرتقال و خرما ویژه تنظیم بازار بمیزان ۱۷۰ تن از روز شنبه ۲۶ اسفند در سیستان‌وبلوچستان آغاز می شود.

اکبری تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری  نیز کالاهای  اساسی از طریق تعاونیهای مصرف روستائی و عشایری با قیمت مصوب عرضه می شود.  

گفتنی است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیر قانونی ویا پیشنهاد، شکایت می توانند مراتب را ازطریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت رسیدگی اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45687

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.