• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

آغاز طرح شهید روح الله عجمیان ۲” با هدف، جهاد تربیتی و ساختن انسان‌های جهادگر

  • کد خبر : 58277
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۲۹
آغاز طرح شهید روح الله عجمیان ۲” با  هدف، جهاد تربیتی و ساختن انسان‌های جهادگر
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به محرومیت‌های این منطقه در زمینه‌های مختلف، از جمله وجود اینترنت، مدارس شبانه‌روزی و ملزومات اولیه، گفت: هدف این طرح جهادی، تربیت انسان‌های جهادگر و خدمت‌رسانی به این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محمدتقی فخریان امروز در مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان ۲ (نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار) به صورت همزمان با سراسر کشوربرگزار شده اظهار کرد: «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» یعنی هرگاه ملتی تصمیم بگیرد، اراده کند، اقدام کند، حرکت متناسب با هدفش را انجام دهد، آن وقت معجزه‌ی اجتماعی اتفاق می‌افتد.

وی گفت: منطقه رضویه با وجود نزدیکی به مشهد درصد محرومیت بالایی دارد و به همین علت ما تصمیم گرفتیم طرح شهید روح الله عجمیان ۲ را از این منطقه آغاز کنیم.

وی افزود: محرومیت در همه موضوعات در این منطقه به چشم می خورد حتی در وجود اینترنت یا مدارس شبانه روزی حتی ملزومات اولیه دچار مشکل هستند.

رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هدف این کار جهادی تربیت است، کسانی که خدمت می کنند دارند خود را می سازند.

فخریان ادامه داد: کشور نیاز به انسان های جهادگر دارد و مسئولین هوشمند از این افراد جهادگر در مدیریت بخش های مختلف کشور استفاده می کنند زیرا امتحان خود را در این مواقع پس داده اند.

وی در پایان از بسیج دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان و دیگر دست اندرکاران طرح تشکر کرد و از شروع کار در بسیاری مناطق خبر داد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58277

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.