• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2
در هفته دولت انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت پانسیون دو واحدی پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن مجتبی (ع) شهر خورموج

  • کد خبر : 62877
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۰۳
آغاز عملیات اجرایی ساخت پانسیون دو واحدی پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن مجتبی (ع) شهر خورموج
بوشهر_ عملیات اجرایی ساخت پانسیون دو واحدی پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن مجتبی (ع) شهر خورموج با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آغاز شد.

گیتی آنلاین_ دکتر اکرم فرهادی در این آیین با گرامیداشت هفته دولت گفت: پانسیون دو واحدی پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن مجتبی (ع) شهر خورموج با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و متراژ ۱۰۰ مترمربع کلنگ زنی شد.

دکتر اکرم فرهادی با اشاره به ساخت پانسیون پزشکان افزود: توسعه زیرساخت‌های اسکان پزشکان به‌عنوان یکی از ارکان‌های مهم حوزه نظام سلامت در جهت ارتقای ماندگاری پزشکان است که الحمدالله در شهرستان دشتی ۴ پانسیون افتتاح شده و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت این پانسیون هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پروژه‌های شاخص افتتاح شده در سه سال گذشته در شهرستان دشتی پرداخت و گفت: افزایش و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم کمک شایانی خواهد کرد.

این مقام مسئول در خصوص سرمایه‌های انسانی عنوان کرد: امیدواریم در دولت چهاردهم بر نگهداشت نیروی انسانی تمرکز بیشتری داشته باشند چرا که نگهداشت منابع انسانی ارجح و ارزشمندتر از منابع فیزیکی و مالی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برای ماندگاری و جذب نیروی انسانی بخصوص پزشکان و سایر نیروهای تحصیل‌کرده و غیربومی در مراکز خدمات جامع سلامت در دو سال گذشته ۴ واحد پانسیون در مرکز بادوله و زیارت ساحلی افتتاح شده و در هفته دولت امسال نیز ۴ واحد دیگر در مرکز شنبه و امام حسن مجتبی علیه کلنگ زنی می‌شود و تا حدودی مشکل مسکن نیروهای غیربومی در شهرستان مرتفع می‌شود.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62877

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.