• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

آغاز فعالیت رسمی بیش از ۱۴۵۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در استان فارس

  • کد خبر : 23860
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
آغاز فعالیت رسمی بیش از ۱۴۵۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در استان فارس
فارس_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در سطح استان فارس تعداد، ۱۴۵۰ پایگاه کار اجرای برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را برعهده دارند و پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز در برنامه‌های این پایگاه هامشارکت داشته باشند.

گیتی آنلاین_ علیرضا شادباش درآئین افتتاحیه پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی استان در کانون فرهنگی تربیتی شهید دو کوهکی ناحیه دو شیراز اظهار کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که در اوقات فراغت تابستان در فعالیت های تابستانی مشارکت دارند در آینده نیز در رشد و توسعه و تولید در کشور موثر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: فعالیت های تابستانی با شعار «تربیت بدون توقف» و با رویکرد مهارتی و تقویت هویت ملی و مذهبی دانش آموزان صورت می گیرد.

شادباش بااشاره به اینکه در سطح استان فارس تعداد، ۱۴۵۰ پایگاه کار اجرای برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را برعهده دارند گفت:این تعداد شامل:۹۲۷ مدرسه، ۱۲۹ کانون مسجد، ۱۲۱کانون فرهنگی تربیتی، ۹۷ سازمان دانش آموزی، ۷۴ دارالقرآن، ۳۰پژوهشسرای دانش آموزی، ۲۱ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی ، ۲۰ پایگاه بسیج دانش آموزی، ۱۵ مجموعه ورزشی، ۱۰ هسته مشاوره و ۹ اتحادیه انجمن اسلامی، می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار نفر در فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت شرکت کنندخاطرنشان کرد: والدین تلاش کنند اطلاعات و آگاهی فرزندان خود را ارتقا دهند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23860

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.