• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

پیش بینی برداشت ۱۵۰ هزار تن انگور از تاکستان‌های شهرستان کوار عمارت نوفل لوشاتو با کدام نمایش‌ها میزبان مخاطبان است؟ سیمان ارومیه و افزایش همه شاخص های سودآوری در سال ۹۹ سلامت روان جامعه و آموزش مهارت‌های ارتباطی در خانواده از اولویتهای مهم دولت است کارگاه تقویت نظام مراقبت بیماری های واگیر برگزار شد برنامه‌های هفته بسیج سال ۱۴۰۲ معاونت اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز تشریح شد اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای امتداد زیارت متعالی همدلی برای آزادی/ تلاش برای ریشه‌کن کردن زندان به دلیل جرائم غیرعمد / آزادی ۵۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در یک ماه با کمک نهادهای ارفاقی مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر برگزار شد استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو برای پاکسان موفقیت ها ادامه خواهد داشت «ویدئوگرام‌های یک انقلاب»؛ بازنگری در مفهوم سینماحقیقت/ تکثرِ دموکراتیکی که از بین رفته است

0

آغاز پخش آنلاین فیلم تئاتر «قصه‌های در گوشی» در تیوال 

  • کد خبر : 53115
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
آغاز پخش آنلاین فیلم تئاتر «قصه‌های در گوشی» در تیوال 
اکران آنلاین فیلم تئاتر «قصه‌های درگوشی» به نویسندگی امیررضا کوهستانی با کارگردانی حسین حیدری‌پور در سایت تیوال آغاز شد. 

به گزارش مدیر رسانه نمایش، اکران فیلم تئاتر «قصه‌های درگوشی» به نویسندگی امیررضا کوهستانی، تهیه‌کنندگی علی‌اصغر ترکیان با کارگردانی حسین حیدری‌پور از روز شنبه، یازدهم خرداد در سایت تیوال آغاز شد.

ایمان دبیری و مرجان آقانوری بازیگران این نمایش هستند که پیش از این در خرداد و تیر ۱۴۰۲ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «توی زندگی خیلی چیزها واسه‌تون عقده شده و به خاطر همینم دارین عقده‌هاتون رو سر بقیه خالی می‌کنین…»

علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم تئاتر را با بهای ۴۵ هزار تومان در سایت تیوال به تماشا بنشینند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.