• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

فضای موزه ای ارومیه ۳ برابر افزایش می‌یابد «چهره هنرمندان معاصر ایران» در مستندات یکشنبه و «وال استریت(۲): پول هرگز نمی‌خوابد» در سینماتک خانه هنرمندان ایران  افتتاح یک کارگاه مشاغل خانگی در بیضا همایش پیاده روی خانوادگی در بوستان لاله برگزار شد  سید شهرام موحدی مدیرعامل پرداخت اول کیش (جیرینگ) شد شهردار یاسوج اقدامات و فعالیت های عمرانی این شهرداری در آستانه عید نوروز را تشریح کرد. آغازبکار پنجمین کاروان بزرگ ترویجی الگوی کشت پاییزه محصولات زراعی در سیستان وبلوچستان درخشش جوان رامسری در آکادمی آکسفورد پذیرش بیش از ۱۶۰۰ بیمار در مرکز آموزشی درمانی نمازی آئین بزرگداشت روز خبرنگار و مراسم اختتامیه اولین جشنواره خبر خوب شنبه ۲۱ مرداد ماه ساعت ۱۶عصربا حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار سینما هنر،برگزار می شود چطور مکبث از یک سردار قهرمان تبدیل به هیولا می‌شود!/ شباهت‌های ضحاک با مکبث انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامه‌نویسی «چهارراه»

4
جزئیات برنامه اعلام شد؛

آغاز پخش فصل سوم «شب‌آهنگی» از ۱۶ بهمن

  • کد خبر : 43480
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۳
آغاز پخش فصل سوم «شب‌آهنگی» از ۱۶ بهمن
پخش رسمی تاک شوی «شب آهنگی» از دوشنبه 16 بهمن آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فیلم نت، پس از پخش ۲ فصل نخست برنامه «شب‌آهنگی» از فیلم‌نت، فصل سوم این برنامه از ساعت ۸ شب دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ از همین پلتفرم به طور اختصاصی پخش می شود.

در قسمت نخست «شب آهنگی ۳»، داریوش فرضیایی که به دلیل اجرای برنامه ویژه کودکان به نام عمو پورنگ شناخته می شود، مهمان برنامه خواهد بود.

هر قسمت برنامه حدودا ۷۰ دقیقه خواهد بود و هر بار یک مهمان ویژه با حامد آهنگی وارد گفتگو می شود و لحظات شادی را رقم می زنند. متناسب با تخصص هر مهمان بخش های ویژه ای برای هر قسمت «شب آهنگی» طراحی شده است.

همچنین در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن افتتاحیه فصل تازه «شب‌آهنگی» در قالب یک ویژه‌برنامه شاد با دکوری متفاوت به مناسبت روز پدر به طور اختصاصی از فیلم‌نت پخش شد.

«شب‌آهنگی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری و کارگردانی و اجرای حامد آهنگی هر هفته دوشنبه ها پخش می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.