• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

آغاز پویش «به سمت قبله» به‌مناسب اربعین در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 62195
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
آغاز پویش «به سمت قبله» به‌مناسب اربعین در آذربایجان غربی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از آغاز پویش بین‌المللی «به سمت قبله» به‌مناسبت اجتماع عظیم اربعین حسینی خبر داد و گفت: این پویش به منظور همدردی با مردم مظلوم غزه و حمایت از نوجوانان فلسطینی راه‌اندازی شده است تا صدای مظلومان غزه به گوش جهانیان برسد.

زهرا آبسوران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ از آغاز پویش بین‌المللی «به سمت قبله» به‌مناسبت اجتماع عظیم اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: این پویش به منظور همدردی با مردم مظلوم غزه و حمایت از نوجوانان فلسطینی راه‌اندازی شده است تا صدای مظلومان غزه به گوش جهانیان برسد.

وی تصریح کرد: پویش «به سمت قبله» فرصتی است برای نوجوانان و جوانان سراسر جهان تا نقش خود را در پیروزی فلسطین و آزادی قدس به نمایش بگذارند این پویش، با هدف افزایش آگاهی جهانیان از وضعیت دشوار مردم فلسطین و ارتقاء همبستگی جهانی، در حال اجرا است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه این پویش شامل چهار موضوع اصلی از جمله نقش نوجوانان در پیروزی فلسطین، همدردی با مردم مظلوم غزه، نوجوانان در راه آزادی قدس و آرمان مشترک نوجوانان جهان آزادی فلسطین است، افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف ارسال کنند این قالب‌ها شامل فیلم کوتاه، عکس، تصویرسازی، مستند کوتاه، ویدیوکست، پادکست، سفرنامه و نماهنگ است.

آبسوران با اشاره به اهمیت این پویش، گفت: پویش «به سمت قبله» نه تنها به عنوان یک اقدام فرهنگی و هنری مطرح است، بلکه به عنوان یک حرکت جهانی برای تجلی آرمان‌های آزادی‌خواهی و حقوق بشر به شمار می‌آید ما از تمامی نوجوانان، هنرمندان و فعالان اجتماعی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این پویش صدای خود را در حمایت از مردم فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

وی همچنین افزود: این پویش فرصتی مناسب برای نوجوانان است تا با بهره‌گیری از استعدادهای خود، به خلق آثار هنری پرداخته و نقش موثری در جلب توجه جهانیان به مسائل مهم انسانی داشته باشند که امیدواریم با همکاری و مشارکت فعال تمامی افراد و گروه‌ها این پویش بتواند تاثیرگذار و موفق باشد.

آبسوران در پایان از تمامی علاقه‌مندان دعوت کرد تا آثار خود را تا تاریخ مشخص‌شده ارسال کنند و با این اقدام، گامی در جهت حمایت از مظلومان و تحقق آرمان‌های مشترک جهانی بردارند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.