• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین حسینی در استان سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 59418
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۹
آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین حسینی در استان سیستان و بلوچستان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین حسینی از تاریخ ۶ مرداد ماه سالجاری در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تیمورباقری با بیان اینکه از ظرفیت کل ناوگان جاده ای برای جابه جایی مسافران اربعین استفاده خواهیم کرد افزود:زائرین اربعین حسینی می توانند از تاریخ ۶ مرداد ماه سالجاری از طریق مراجعه به وب سایت های www.safar724.com وwww.payaneha.com اقدام به خرید بلیت اتوبوس به مقصد مرز های مهران و شلمچه نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود : سال گذشته ۲ هزار و ۷۷۰ زائر ایرانی از استان در قالب ۷۴ دستگاه اتوبوس در سال گذشته به مرزهای غربی جابجا شدند.

باقری خاطر نشان کرد:با توجه به پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی زائرین اربعین حسینی در سالجاری نسبت به سال گذشته ، هماهنگی لازم به منظور تامین ناوگان اتوبوسی و ارائه خدمات مطلوب انجام شده و کارشناسان این اداره کل در پایانه های مسافربری استان، مستقر و آماده پاسخگویی به زائرین اربعین حسینی می باشند.

وی درخاتمه یادآورشد:زائران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59418

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.