• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین / نرخ حمل و نقل زائران اربعین حسینی از سیستان و بلوچستان به پایانه های مرزی اعلام شد

  • کد خبر : 60079
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۰۱
آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین / نرخ حمل و نقل زائران اربعین حسینی از سیستان و بلوچستان به پایانه های مرزی اعلام شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی درطرح ویژه اربعین که از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد خبر داد.

گیتی آنلاین-به مقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:در این بازه زمانی که نرخ بلیت های اتوبوس بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور اعلام شده، محاسبه و پس از آن قیمت ها به حالت اولیه باز می گردد.

وی بیان کرد:نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ زاهدان برای هر نفر با اتوبوس۲۵ نفره تا مرز مهران ۳ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:همچنین نرخ بلیت اتوبوس زاهدان تا شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان،برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۴۴ نفره یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان می باشد.

کرد ادامه داد:نرخ بلیت اتوبوس از زاهدان تا پایانه مرزی چذابه ،برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان ،برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره،یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان اعلام گردیده است.

وی خاطر نشان کرد:نرخ های اعلام شده در پایانه های مسافری بصورت بنر اطلاع رسانی می شود و علاوه بر این میز خدمت و پاسخگویی به شکایت زائران در محل پایانه های مسافری پبش بینی شده است و تلفن ثابت ۳۳۴۳۲۸۸۸ دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ پاسخگوی سوالات زائران می باشد تا در صورت هر گونه گرانفروشی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60079

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.