• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

جهش تولید سلامت محور، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال و غربالگری سلامت کودک/ لزوم دسترسی در همه نقاط به خدمات عادلانه و یکسان سلامت مردم قائمشهر راضی از افتتاح بیمارستان رازی/ هزینه کرد ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت مردمی برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی این بیمارستان وجود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند برنامه‌های سال جدید را تشریح کرد «صندوق‌های پست» هنوز کار می‌کنند؛ حتی اگر یک نامه در آنها باشد ارومیه؛ میزبان یادواره شهدای غواص همدلی نیروهای مسلح، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران است دستگیری حفار غیرمجاز در ارومیه گامی نو در آموزش نجوم به کودکان و نوجوانان با افتتاح آسمان‌نمای سیار در کانون سیستان و بلوچستان تقسیم سود ۲۲۰۰ ریالی به ازای هر سهم شرکت نفت پاسارگاد پیام تقدیر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس از حضور پرشور مردم در انتخابات تجربه شنیداری عالی با اسپیکرهای‌ بلوتوثی ال‌جی

3

آغاز پیش فروش بلیط های برگشت از مشهد برای زائران دهه آخر صفر

  • کد خبر : 30002
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
آغاز پیش فروش بلیط های برگشت از مشهد برای زائران دهه آخر صفر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: پیش فروش بلیط‌ها از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، جعفر شهامت امروز در جلسه فوق العاده قرارگاه مرکزی زائرین در مشهد اظهار کرد: بعد از اربعین حسینی تا امروز بیش از ۱ میلیون نفر از طریق‌ راه‌ها وارد مشهد شدند.

وی‌ ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای با اتوبوس‌ها ۱۱۰۰ اتوبوس در استان داریم و ۱۶۰۰ اتوبوس کسری داشته ایم که بخشی از آنها تامین شده است.

فرماندار مشهد نیز در این جلسه درباره اخرین وضعیت شهر مشهد گفت: در مشهد و در پی دستور استاندار، قرارگاه عملیاتی زائرین را راه‌اندازی و ۲۱ جلسه برگزار کرده‌ایم.

محسن داوری گفت: تمام مسائل زائرین در این قرارگاه رصد و مسئولان حل مشکلات را پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۵ ایستگاه استقبال از زائران در مسیرهای ورودی‌شهر مشهد ایجاد و زائران مورد استقبال قرار می گیرند. اولین حوزه‌ای که باید به آن توجه کنیم اقامت است و‌ ظرفیت را ۵۷ هزار نفر ساعت افزایش داده‌ایم. ظرفیت‌هایی در بوستان‌ها و پارک‌ها و ۸۰۰ منزل نیز نسبت به ایام عید ایجاد شده است.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: جانمایی موکب‌ها برای پذیرایی زائران امسال مورد توجه قرار گرفته و ۵۸۵ موکب در شهرستان مشهد جانمایی شده است که عمده این موکب‌ها در خیابان امام رضا(ع) است.

داوری افزود: ۴ انبار بزرگ برای دپو ۲۰ قلم کالا در اطراف حرم ایجاد شده و ۷۰۰ واحد صنفی نیز پای کار آمده‌اند که مکلف هستند ۲۰ قلم کالا را به قیمت مصوب ارائه دهند همچنین ۱۲ فروشگاه موقت توسط شهرداری ایجاد شده است.

در ادامه جلسه شهردار مشهد اظهار کرد: در شهرداری ستادی با هفت کمیته تشکیل شده است و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

محمدرضا قلندرشریف عنوان کرد: ۸ موکب توسط شهرداری راه‌اندازی شده و ۶۷ هزار اسکان برای اقامت تامین شده که تا شب گذشته ۲۵ هزار نفر ظرفیت تکمیل شده است.

وی گفت: تمام مسیرهای منتهی به حرم رضوی تقویت و به صورت رایگان خدمت رسانی خواهند کرد.

رییس اورژانس کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: وزارت بهداشت تمام تلاش خود را میکند و از ظرفیت تمام کشور برای استان خراسان رضوی و مشهد استفاده کرده‌ایم.

جعفر میعادفر ادامه داد : تیم‌های بهداشتی و درمانی و فوریت‌های پزشکی در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30002

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.