• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، در بین دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور ۴ واحد مشاور املاک متخلف زاهدان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند نسخه نهایی «شکار حلزون» تحویل دبیرخانه جشنواره شد ۵۵۰میلیارد ریال صرف محرومیت زدایی و امنیت غذایی استان شد «قلهک» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت سرکوب دانشجویان گویای رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است ایجاد راهکارهای افزایش جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در حوزه های صنعتی و میراث فرهنگی/ افزایش مشارکت و تعامل نمایندگی صمت و میراث فرهنگی شهرستان زارچ «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو خدمت رسانی به بیش از ۹۳ هزار بیمار در اورژانس بیمارستان های استان فارس متقاضیان وام بدانند/ تسهیلات ارزان قیمت بانک پارسیان در جهت رونق تولید و کسب وکار برپایی دومین اردوی جهادی سلامت محور در مناطق محروم رحمت آباد زرقان اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی جهش مسکن در شیراز

1
تیزر فصل دوم سریال «آقای قاضی» منتشر شد؛

«آقای قاضی» از پنجشنبه روی آنتن شبکه دو

  • کد خبر : 51118
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
«آقای قاضی» از پنجشنبه روی آنتن شبکه دو
فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است همچون فصل گذشته به موضوع پرونده‌های قضایی و حل و فصل آن توسط بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها بپردازد.

تیزر منتشر شده از فصل دوم نشان می‌دهد که «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با تفاوت‌هایی نسبت به فصل اول ساخته شده است. در بخشی از این تیزر به کلمه استعفا اشاره شده که این ظاهرا شخصیت قاضی سریال تا مرز استعفا از این شغل پیش می‌رود. گویا در قسمت اول این سریال با حضور خود بهزاد خلج به عنوان قاضی و شخصیت اصلی سریال در دادگاه مواجه می‌شویم و با جنبه‌هایی از زندگی او آشنا خواهیم شد.

یکی دیگر از تفاوت‌های فصل دوم «آقای قاضی» روایت رخداد‌هایی است که در راهرو‌ها و فضا‌های پیرامونی صحن دادگاه شکل می‌گیرد.

فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سید حسام‌الدین حسینی ساخته شده و سید محمد حسینی سرپرستی گروه نویسندگان را برعهده دارد.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مجری طرح: میثم مهدوی‌راد، دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، تدوین: حسین نشاطی، طراح صحنه: محسن نصراللهی

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است که توسط مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است.

در این فصل از مجموعه «آقای قاضی» نیز مرکز رسانه قوه قضاییه همچون فصل اول به عنوان ناظر و حامی با سازمان صداوسیما همکاری داشته است.

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.