• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

آقای وکیل !مجلست به خیر

  • کد خبر : 34821
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
آقای وکیل !مجلست به خیر
هروقت مسئولی عالی رتبه قصد آمدن به کردستان به سرش می زند، نماینده مردمی سنندج،کامیاران ودیواندره که دو دست لباس کردی دوخته دارد یکی برای زمان انتخابات می پوشد و دیگری هم برای حضور در میهمانی های مردمی استفاده می کند، مهیا میشود تا نطقی آتشین به کمک مشاورین اش ، نوشته و در شورای اداری قرائت کند.

به گزارش گیتی ، در سفر اخیر رئیس دولت سیزدهم به کردستان ، بازهم خلاف عرف و فرهنگ کردستانی ها که معروفند به میهمان نوازی شرط میهمان و میزبان را نادیده گرفت و باز هم سخنانی هیجانی و جنجالی و بی نتیجه بر زبان راند که شایسته چند یادآوری است.

سید مهدی خود هم خوب میداند که راهی بهارستان نخواهد شد و مردم به وعده های توخای اش در دودوره وکالت اعتمادی ندارند، اما بازهم درصدد است تا با این لفاظی وبازی با واژگان شاید مورد مهر و عطوفت گوشه چشمی از موکلین خود قرار گیرد ولی نمیداند که مردم بیشتر تشنه ی عمل هستند نه فقط ایراد گرفتن و نقد کردن و پرخاش نمودن.

نماینده خود میداند که هر مدیری بر اریکه قدرت بنشیند اعوان و انصاری دارد و ابتدا در فکر ساماندهی آنها خواهد بود گویی سید عزیز فراموش کرده اند که چه افرادی به سفارش ایشان صاحب منصبی شده اند که لیاقت آن منصب را نداشته اند، تاریخ خود قضاوت خواهد کرد والی جوان کردستان به صداقت کمر همت برای توسعه استان بسته است و اگر در خیل مدیرانش جغرافیای قروه بیشتر است ، چه حاجت که به قبای جنابتان بر بخورد مگر نه اینکه آنان هم از فرزندان همین استان هستند، اگر قصدتان گرفتن ماهی در این آب گل آلود است ، کاش به مدیرانی که از استانهای همجوار آمده اند و با تمام تلاش درصدد وارد کردن اعیان و انصار خود در پستهای مدیریتی استان هستند هم گریزی می زدید.

والی جوان کردستان تا کنون ثابت کرده که دغدغه مردمان و توسعه این استان را دارد واگر حجت عبدالملکی سوگند یاد کرده تمام دوستان دبیرستان سپاه و کمیته امداد خودرا در هرجایی که میرود با خود ببرد ، این ایراد از قانون است که اجازه ی این تاخت و تاز را داده است کاش بجای این نطقهای آتشینتان در مسند وکیل مردم در خانه قانون گزاری ، بجای اصلاح افراد به فکر اصلاح قانون بودید تا اینهمه خلا قانونی آزارمان نمیداد.

آقای وکیل ! نگارنده نه عقد اخوتی با والی دارد و نه پدر کشتگی با وکیل دارد ، فقط قصداین بود یادآوری گردد که به جای شمردن مدیران اهل یک شهرستان خاص ، نواقص قانونی که اجازه میدهد مدیرانی بر مسندهایی جلوس نمایند که برایشان چونان کلاه گشاد است ، توسط وکلای ملت مورد تجدید نظر قرار گیرد.

محض باورتان عرض می نمایم ، به موکلین خودتان گزارش بدهید در این مشکلاتی که برشمردید چه اندازه شماهم سهیم بوده اید. که اگر همین کار را بکنید شاید اعتماد مردم برای بردنتان به بهارستان جلب شود ، در غیر اینصورت تنها میتوان گفت

آقای وکیل مجلس بخیر

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.