• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4

آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 36393
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی از اتمام مراحل تفکیک و آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن

آذر ۴, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵ ب٫ظ۰۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی از اتمام مراحل تفکیک و آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار درناسسی جعفر برزگر اظهار داشت: مراحل تفکیک و آماده‌سازی ۵ هزار واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر استان به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و توجه دولت مردمی سیزدهم به موضوع مسکن گفت: تاکنون عملیات ساخت یک هزار و ۷۳۱ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ماکو، بازرگان، نقده، اشنویه و شاهین‌دژ با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آغاز شده است.

برزگر گفت: درچهار۴ماهه گذشته ۲۱۸ هکتار زمین در ۱۵ شهر زیر ۲۵ هزار خانوار و ۶۸ هکتار زمین در ۴ شهر اشنویه، تکاب، شاهین‌دژ و سردشت تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی شد و از این تعداد تاکنون مراحل تفکیک و تهیه طرح آماده‌سازی ۵۰۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

وی گفت: در یکسال اخیر، مراحل عملیاتی احداث یک هزار و ۷۳۱ واحد تحت عنوان نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شد که تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات فونداسیون یک هزار و ۵۱۰ واحد به پایان رسیده است و اجرای اسکلت ۱۴۰۹ واحد به پایان رسیده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.