• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی

  • کد خبر : 47597
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۱۸
آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی ، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر گردیدند.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوسش این اداره کل ،۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در محور های مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد ، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر گردیدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش،سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی های لازم اندیشیده شده است و راهدارخانه های این شهرستانها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند. و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47597

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.