• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

آمادگی صد درصدی پليس برای تأمين نظم و امنيت انتخابات در آذربایجان غربی 

  • کد خبر : 55954
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
آمادگی صد درصدی پليس برای تأمين نظم و امنيت انتخابات در آذربایجان غربی 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی کامل پليس برای تامين نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوری در استان گفت: امنيت انتخابات، خط قرمز پليس است و در بحث حفاظت از اين امانت، با کسی تعارف نداريم.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، سردار رحيم جهانبخش اظهار داشت: پليس به عنوان متولی نظم و امنيت در جامعه، تمهيدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنيت و کمک به برگزاری انتخابات رياست جمهوری در سطح استان اتخاذ کرده است.

وی با اشاره به اينکه حضور در انتخابات يک تکليف شرعی و موجب پيشرفت و آبادانی کشور است، افزود: در طول عمر با بركت انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم در زمان های حساس و سرنوشت ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسيدن به اهداف شوم شان شده و مردم با حضور در پای صندوق های رأی جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی کامل پليس برای تأمين امنيت انتخابات، گفت: پليس با اجرای طرح های ويژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی پيش بينی های لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات رياست جمهوری روز جمعه ۸ تير ماه، اتخاذ کرده است.

سردار جهانبخش با تاکيد به اينکه پليس اجازه کوچکترين ناامنی را به هنجار شکنان نخواهد داد، خاطر نشان کرد: بدون شک مردم فهيم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای ديگر خواهند آفريد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.