• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در روز انتخابات

  • کد خبر : 55950
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی  در روز انتخابات
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی از آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان در روز انتخابات خبر داد.

اجتماعی – اخبار استان – پیشخوان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی خبر داد:

آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق

تیر ۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳ ب٫ظ۰۰

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی از آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان در روز انتخابات خبر داد.

طاهر کیامهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور اظهار کرد: تأمین برق در انتخابات نقش بسیار مهمی دارد در روزهای برگزاری انتخابات، تأمین برق پایدار و مطمئن برای شعب اخذ رأی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ پایداری شبکه‌های برق در این روزها، گروه‌های عملیاتی از نیروهای شرکت‌های توزیع نیروی برق در سراسر استان‌ها آماده‌باش قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیوروی برق استان آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی ۱٠٠ درصدی نیروهای خدماتی شرکت توزیع برق استان عنوان کرد: این اکیپ‌ها در نقاط حساس حضور دارند و در صورت بروز هرگونه مشکل، به رفع آن اقدام می‌کنند تا فرآیند رأی‌گیری بدون وقفه انجام شود. هدف اصلی این تدابیر، حضور گسترده و بدون دغدغه مردم در صحنه پای صندوق‌های رای‌گیری است.

کیامهر از آماده باش ۱۸۰ گروه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان تا پایان شمارش آراء در روز انتخابات خبر داد و گفت: برای تامین برق پایدار حوزه‌های انتخاباتی در زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: عیب‌یابی در شبکه‌های برق یک فرآیند مهم است که به شناسایی و حل مشکلات مرتبط با عملکرد شبکه می‌پردازد این فرآیند تکرارپذیر است و می‌توان هر مولفه شبکه را به شکل مستقل بررسی کرده و عملکرد آن را ارزیابی کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به‌طور کلی، مهارت‌های عیب‌یابی شبکه برای مدیریت شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد و تقریباً تمامی شبکه‌های بزرگ نیازمند عیب‌یابی مستمر هستند.

خاطرنشان می‌شود شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مسئول توزیع برق در استان آذربایجان غربی است. این شرکت مسئول تأمین برق برای مصرف‌کنندگان در این منطقه است. در حال حاضر، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با افزایش مصرف برق در فصل تابستان و باهدف کاهش مصرف برق، به پویش باانرژی پیوسته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.