• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

برپایی پایگاه های «پست یافته» در مسیر جشن عید غدیر قائم مقام دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور مطرح کرد: اجرای «طرح آباد» در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی با هدف تقویت مهارت دانشجویان پیام فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آمادگی ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برای انتخابات با حضور گسترده مردم برپایی میز خدمت به مناسبت هفته دولت در حاشیه برگزاری مراسم نماز جمعه شهرستان خلیل آباد کارگاه آموزشی مقابله با آتش سوزی و مدیریت بحران در بخش ارژن تولیدکنندگان صادرات محور چگونه از بانک توسعه صادرات تسهیلات بگیرند؟ جلسه اکران اختصاصی و نقد و بررسی «شیر سنگی» ساخته مسعود جعفری جوزانی برگزار می‌شود  راه اندازی اولین فن بازار تخصصی زیست بوم دانش بنیان و محصولات فناورانه در فارس یک هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد «آبرنگ، انعکاس» در نگارخانه بهارک به نمایش گذاشته می‌شود باید به حال مردم این زمان و سرزمین گریست

0

آمادگی کامل مشهد برای برگزاری انتخابات ۸ تیر؛ از تشکیل ۱۵ کمیته تا جانمایی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای

  • کد خبر : 55591
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
آمادگی کامل مشهد برای برگزاری انتخابات ۸ تیر؛ از تشکیل ۱۵ کمیته تا جانمایی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای
فرماندار مشهد، با تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 8 تیر در این شهرستان، از آمادگی کامل مشهد برای این رویداد مهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محسن داوری امروز در استودیو انتخابات که در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته تخصصی در ستاد انتخابات مشهد، اظهار کرد: این دوره دو کمیته بانوان، مشارکت، آموزش و اقلام کمیته های ، بر اهمیت جلب مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تأکید کرد.

داوری همچنین از جانمایی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد خبر داد و گفت: تلاش شده است تا شعبه‌ها به گونه‌ای جانمایی شوند که مردم به راحتی و در فضایی مناسب بتوانند رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی همچنین از آموزش ۳۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: این افراد از بین مردم و به خصوص بومی‌ها شناسایی شده و آموزش دیده‌اند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی نامزدها در سطح شهر فعال شده‌اند، از همکاری این ستادها با ستاد انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که انتخابات در فضایی عادلانه و قانونمند برگزار شود.

داوری در پایان با اشاره به حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم به عنوان نمایندگان آتیه‌ساز فرماندار در شعب اخذ رای، گفت: این دانش‌آموزان آموزش می‌بینند تا در مراحل بعدی بتوانند در امر انتخابات فعالیت کنند و از طرفی برای نسل جوان و نوجوان سفیرانی باشند که منعکس کنند که در کشورمان انتخابات به چه شکل و آزادانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55591

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.