• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

آمده ام به یاری دکتر رضا سپهوند

  • کد خبر : 40980
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
آمده ام به یاری دکتر رضا سپهوند
مریم نظری مدیرمسئول هفته نامه «چی دا»  و خبرنگار تخصصی حوزه مدیریت شهری حمایت قاطعانه خود را از دکتر رضا سپهوند کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی اعلام داشت .

مریم نظری پس از سالها قلم فرسایی در تمامی حوزه ها بویژه شورا و شهرداری ها، امروز از دکتر رضا سپهوند اعلام حمایت کرد و نوشت: بارها گفته ام قلمم نذر ائمه است و نمک سفره ام صدقه سر حسین زهراست

آمده ام به یاری مردی اهل سخن، اهل علم و درس و دانشگاه ، مردی از تبار پایمردی و تلاش ، مردی از جنس برادری و صداقت ، مردی از جنس خدمت و مردمداری.

آمده ام گام به گام شوم با مردی که برای رفاه مردم و توسعه لرستان در تلاش است و فریاد می زند: ای پرچم ایران اسلامی هم آواز تو منم ، ای خون ریخته شهیدان برای ایرانی آباد هم آواز تو منم ، ای صورت سیلی خورده ی شهر بجا مانده از رشد هم آواز تو منم ، ای تن بی جان پارسیلون هم آواز تو منم، ای شانه ی شکسته توسعه ، ای درد، ای درد بر استخوان نشسته، ای معلم، ای فرهنگ ، ای هنر هم آواز تو منم .

آمده ام به یاری این صدا، صدایی که اکنون در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی طنین انداز شده ، آمده ام تا سخت تر از صخره و ویرانگرتر از طوفان یاریگرش شوم.

عمریست صادقم ، صادقانه می اندیشم و  صادقانه قلم می زنم؛ نه قصد مریدپروری دارم و نه عاشق یافتن، اهل تندگویی نیستم نه اینکه بترسم به ذائقه ای بر بخورد نه؛ فقط آمده ام برای دلم، برای مردمم و برای خدایم .

هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی

یاری ام کنید در انتخاب دکتر رضا سپهوند کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی .

مریم نظری
مدیرمسئول هفته نامه “چی دا “

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40980

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.