• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
5

آیین تجلیل از آتش نشانان شهرداری اطاقور در روز ملی آتش نشانی

  • کد خبر : 31233
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۴۸
آیین تجلیل از آتش نشانان شهرداری اطاقور در روز ملی آتش نشانی

همایش تجلیل از آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی اطاقور همزمان‌با فرارسیدن روز آتش نشان با حضور هنرمندان مطرح صدا وسیما و مسئولان شهرستانی از جمله ؛ نماینده محترم شهرستان لنگرود،بخشدار ،شهردار ،اعضای شورای اسلامی شهر ،ریاست اداره آموزش و پرورش و کلیه مسئولان و مردم فهیم شهر و بخش اطاقور و خانواده […]

همایش تجلیل از آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی اطاقور همزمان‌با فرارسیدن روز آتش نشان با حضور هنرمندان مطرح صدا وسیما و مسئولان شهرستانی از جمله ؛ نماینده محترم شهرستان لنگرود،بخشدار ،شهردار ،اعضای شورای اسلامی شهر ،ریاست اداره آموزش و پرورش و کلیه مسئولان و مردم فهیم شهر و بخش اطاقور و خانواده های آتش نشانان قهرمان در سالن آموزش و پرورش اطاقور برگزار شد

در این مراسم مهندس اسکندری شهردار اطاقور ضمن تبریک هفتم مهر ماه روز آتش نشان با بیان اینکه چه خوب است که به بهانه هفتم مهر ماه که به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است از انسان های فداکار زندگیمان تقدیر و تشکر کنیم افزود:همان کسانی که وقتی دشمن به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد برای مهار آت به پالایشگاه رفتند و در پی حمله مجدد هواپیمای های دشمن در پالایشگاهی که مورد اصابت قرار می‌گیرد به شهادت می رسند.

شهردار اطاقور در ادامه با اشاره به اینکه در زندگی ما انسان‌هایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود،امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن‌ها هدیه دهند گفت:این انسان های فداکار آتش نشانان هستند که برای بار ها حماسه آفريني کرده و از خود گذشتگي بسیار تاریخی از خود بجای می‌گذارند.

مهندس اسکندری همچنین به جذب و تعیین وضعیت شغلی آتش نشانان و شغل پر خطر آنان پرداخت و افزود:انشاا…با تلاش و پیگیری های بجد نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه نماینده محترم شهرستان لنگرود مشکل شرکتی بودن آتش نشانان عزیز رفع گردد تا این عزیزان بتوانند با خاطری آسوده و بدون دغدغه به وظایف خود عمل کنند.وی در پایان از حضور مردم فهیم شهراطاقور،خانواده های آتش نشانان در جشن روز آتش نشان تقدیر و تشکر ویژه نمود.

در ادامه ملاپور رئیس شورای اسلامی شهر اطاقور نیز با تبریک روز آتش نشان به همه تلاشگران بویژه آتش نشانان شهر اطاقور ،آتش نشانان را جان بر کفانی برشمرد که در مواقع بحران به شهروندان کمک می‌کنند. وی افزود:آنها با به خطر انداختن جان خود در هنگام آتش سوزی،سیل،زلزله و دیگر بحران ها تلاش می‌کنند تا کمترین خسارت و تلفاتی به مردم وارد شود. ملاپور همچنین با بیان اینکه مجموعه آتش نشانی شهر اطاقور نه تنها به شهر بلکه به ۱۲۰ روستای بخش اطاقور خدمات رسانی می‌کند افزود:ناوگان آتش نشانی اطاقور با کمبود تجهیزات و ماشین آتش نشانی مواجه است و در این راستا تقاضای تجهیز و خرید ماشین آتش نشانی را جهت تسهیل خدمات رسانی به شهر اطاقور داریم.

دکتر محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در جشن تجلیل از آتش نشانان شهر اطاقور افزود:خداوند دوست دارد که بندگانش نسبت به یکدیگر ایثار فداکاری داشته باشند و بی شک ایثارگری که آتش نشانان از خود نشان می‌دهند مورد رضای حق است و جا دارد از زحمات آنان تشکر نماییم.

وی در ادامه یکی از نیازهای مورد توجه شهروندان را وجود ایستگاه‌های آتش نشانی در مناطق مختلف شهر عنوان کرد و افزود:ما نیز تلاش می‌کنیم که تجهیزات لازم را تدارک ببینیم تا خدمات رسانی به مردم و نجات جان انسان ها به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اشاره داشت و افزود:این مسئله هم اره برای من حائز اهمیت بوده و لذا در مجلس از افرادی هستم که در این مدت حمایت گر این عزیزان خواهم بود.

نماینده لنگرود در پایان از تلاش و همت شهردار و مجموعه شورای اسلامي شهر اطاقور قدر دانی کرد و افزود:ما همواره در کنار شما جهت رفع نیازها و مشکلات مردم شهر اطاقور هستیم

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31233

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.