• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
9
با حضور مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید ۴ مرکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 31480
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید ۴ مرکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
فارس_ آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید بیمارستان های خلیلی، حضرت ولی عصر(عج) نورآباد شهرستان ممسنی و مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه بانو پروین دالکی و درمانگاه چشم پزشکی پوستچی شیراز، با حضور مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد. 

گیتی آنلاین_ مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین ها که به صورت جداگانه در ۴ مرکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مدیران پیشین این مرکز درمانی، برای مدیران جدید این مراکز آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین ها «کاظم شعبانی» به عنوان مدیر جدید بیمارستان خلیلی، «فرزاد علمداری مهر» به عنوان مدیر جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی، «علی حدادی» به عنوان مدیر جدید مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه بانو پروین دالکی و «عقیله پناهی» به عنوان مدیر جدید درمانگاه چشم پزشکی پوستچی معرفی شدند و از زحمات «احمد معصومی»، «بهادر کشاورز»، «ابراهیم هوشیار» و «سیامک هوشمند کوچی» مدیران پیشین این مراکز تقدیر شد.

دکتر «مهدی خسروی» با اشاره به توانمندی کارکنان بهداشت و درمان استان و علاقمندی آنان برای خدمت به مردم، افزود: اعضای مجموعه سلامت می توانند با مسوولیت پذیری خود در مسیر خدمات رسانی به بیماران، گام های مهمی بردارند.

دکتر خسروی افزود: امید است با تلاش مظاعف و همراهی کارکنان این مراکز و استفاده از تجارب ارزشمند مدیران پیشین، شاهد ارتقای سطح ارایه خدمت به بیماران باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31480

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.