• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد؛

آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی ورودی سال تحصیلی ۱۳۹۵

  • کد خبر : 42494
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی ورودی سال تحصیلی ۱۳۹۵
فارس_ آیین دانش آموختگی دانشجویان پزشکی ورودی سال تحصیلی 1395، با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر و روز مرد، قرار گرفتن دانشجویان در این مرحله را به پاس تلاش ها و زحمات پدران و مادران دانشجویان، به آنان تبریک گفت.

دکتر «سید وحید حسینی» همچنین ضمن قدردانی از تلاش اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه، کسب این موفقیت را به دانشجویان تبریک گفت.

او اظهار کرد: دانشجویان پزشکی یک مرحله از تعلیم و تربیت را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و باید برای کسب مدارج علمی، اجتماعی و فرهنگی بالاتر نیز، سخت بکوشند.

دکتر حسینی با اشاره به فارغ التحصیلی حدود ۱۹۰ دانشجوی پزشکی در نخستین مرحله مهم تحصیلی خود افزود: این مسیر تمام نشده و راه تحصیل، باید همواره ادامه یابد؛ چرا که دانش آموختگان با ادامه تحصیل خود در درجات بالاتر می توانند به حل مشکلات جامعه در سطوح بالاتر بپردازند.

او با اشاره به رسالت مجموعه دانشگاه در برابر دانشجویان به عنوان فرزندان خانواده سلامت گفت: اکنون اساتید و مسوولان دانشگاه نیز همچون خانواده فارغ‌التحصیلان، از مشاهده آنان در این موقعیت، خوشحال هستند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که می فرماید «ز گهواره تا گور دانش بجوی»، از دانش آموختگان پزشکی خواست تا این فرموده را در مسیر خدمت به جامعه و در سطوح تخصص و فوق تخصص، تداوم بخشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ورود دانشجویان این دوره به مرحله بالینی، همزمان با شیوع بیماری منحوس کووید ۱۹ بود، گفت: مسوولان دانشگاه شاهد تلاش های بی وقفه و شبانه روزی و جانفشانی دانشجویان در این بحران بودند و مردم نیز همیشه قدردان ایثار شما هستند.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت، یادآور شد: مجموعه سلامت فارس افتخار دارد در بحران کرونا، یازده شهید مدافع سلامت را در راه تامین سلامت مردم، اهدا کرده است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس از خداوند متعال برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خواستار سلامتی، سعادت، موفقیت و پیروزی شد.

این آیین شامگاه روز چهارشنبه، چهارم بهمن ۱۴۰۲، با حضور استاندار فارس و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سالن همایش مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42494

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.