• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

فعالیت ۱۲۰۰ نیروی حوزه سلامت در مرز مهران و استان ایلام برای خدمات رسانی به زائران اربعین/ آماده باش ۱۰ بیمارستان در استان ایلام سرپرست هیات انجمن های ورزش های رزمی استان البرز منصوب شد بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است چالش های حوزه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه بررسی شد ساماندهی و ارتقا سطح کیفی خانه مسافرهای فارس در اولویت قرار گیرد افتتاح دو طرح کشاورزی با اعتبار ۸۵۷٫۵ میلیارد ریال در بیضا مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت پارس خزر (سهامی‌عام) مورخ ۰۸/۱۰/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت در حال برگزاری است . میز خدمت به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در بیمارستان نمازی برگزار شد افتتاح بزرگترین مرکز درمانی مادر و کودک کشور در ایرانشهر ریحان محمدپور وارد کارزار انتخاباتی گچساران و باشت شد اکران آنلاین فیلم‌های هنری در فیلم‌نت راه‌اندازی شد افتتاح ۴۴ پروژه سلامت استان اردبیل به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان در دولت مردمی

0
با حضور وزیر بهداشت؛

آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد اورژانس ۱۱۵ برگزار شد

  • کد خبر : 64530
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد اورژانس ۱۱۵ برگزار شد
صبح امروز و همزمان با فرا رسیدن هفته و روز اورژانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ در هتل المپیک تهران برگزار شد.

گیتی آنلاین_ دکتر محمدرضا ظفرقندی در حاشیه این مراسم از آمبولانس آموزشی اورژانس مازندران که برای آموزش های عمومی در تجمعات و ایام مختلف هفته برای مردم و دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد، بازدید کرد.

وزیر بهداشت با تقدیر از تولید محتوای آموزشی برای عموم مردم و دانش آموزان، خواستار گسترش آمبولانس های آموزشی در راستای توانمندتر کردن جامعه شد.

۲۶ شهریورماه ۱۳۵۴ و به دنبال ریزش سقف بخشی از سالن انتظار از ترمینال های فرودگاه بین المللی مهرآباد، اورژانس کشور با فعالیت ۱۴ پایگاه اورژانس تاسیس شد و در حال حاضر با سه هزار و ۳۰۰ پایگاه در سراسر کشور در حوزه های جاده ای، شهری، هوایی و دریایی در خدمت مردم است.

در این مراسم علاوه بر نیروهای سازمان اورژانس کشور، سردار حسینی، رییس پلیس راهور کشور، دکتر صادق نیت، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، دکتر کرمانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر نجاتیان، رییس کل سازمان نظام پرستاری حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64530

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.