• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

آیین گشایش ۴ نمایشگاه صنعت آشپزی، صنعت قنادی، صنعت آرد و نان و صنعت بستنی در استان فارس

  • کد خبر : 60972
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
آیین گشایش ۴ نمایشگاه صنعت آشپزی، صنعت قنادی، صنعت آرد و نان و صنعت بستنی در استان فارس
فارس_ مدیرکل صمت فارس گفت: نمایشگاه صنعت غذا پل ارتباطی تولیدکنندگان، تاجران، صادرکنندگان، واردکنندگان، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی است. 

گیتی آنلاین_ سه شنبه ۲۳ مردادماه با حضور حسن شیخ نیا معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس، حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ، معاونین‌ ایشان ، محسن نهاوندوی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان فارس و سایر روسای دستگاه های اجرایی ،تولید کنندگان ، سرمایه گذاران و تشکلهای بخش خصوصی، روسای اتحادیه ها و… دومین نمایشگاه تخصصی صنعت آشپزی، رستوران، کترینگ، فست فود و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی؛ دومین نمایشگاه تخصصی صنعت قنادی، مواد اولیه، تجهیزات و لوازم جانبی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت آرد، نان، مواد اولیه، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته به همراه اولین نمایشگاه تخصصی صنعت بستنی، پالوده، آبمیوه، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته در شیراز افتتاح شد. در این آیین از تعدادی اتحادیه های صنفی با اهدا لوح تقدیر نیز تجلیل بعمل آمد.

قابل ذکر است: در این عناوین نمایشگاهی ۸۶ شرکت در سالن های حافظ ، سرو و بهار در متراژ حدود ۱۰ هزار متر مربع در حوزه های رستوران،فست فود،تجهیزات آشپزخانه های صنعتی،لوازم و تجهیزات رستوران،کافی شاپ،قنادی و تجهیزات و صنعت آرد و …حضور دارند. شهروندان و علاقه مندان می توانند تا روز جمعه بیست و ششم مرداد ماه ( ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

این نمایشگاه ها با حضور شرکت کنندگانی از استان های فارس، تهران، اصفهان ، مازندران ، مرکزی ،خراسان رضوی، البرز و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین گشایش نمایشگاه گفت: صنعت غذا از منظر استانداردهای کیفی و کمی ‌امروزه یک صنعت رقابت‌پذیر و صاحب نام است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و جذب سرمایه و درآمد داشته باشد.

ایزدی افزود: این صنعت یکی از پویاترین بخش‌های اقتصادی جهان محسوب می‌شود و با زیرشاخه‌های متنوع خود طیف گسترده‌ای دارد.

وی اضافه کرد: توسعه و هویت دادن به صنعت غذا در سال‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و با رشد چشمگیر در اقتصاد کشور به یکی از بزرگترین زمینه‌ها برای فعالیت بخش خصوصی تبدیل شده است.

مدیرکل صمت اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به عنوان امری زیربنایی برای رونق بخشی به صنعت مطرح می‌گردد و در راستای، ایجاد فرصت مناسب جهت برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، صنعتگران، خریداران، فروشندگان و ارائه نوآوری‌ها جهت ارتقای صنعت غذا؛ در نمایشگاه های فوق الذکر در شیراز برگزار شده است.

ایزدی در پایان بیان داشت: این نمایشگاه، پل ارتباطی بین تولیدکنندگان، تاجران، صادرکنندگان، واردکنندگان، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه صنعت غذا می‌باشد و فرصتی را فراهم می‌نماید تا متخصصان در کسب‌وکارهای مختلف محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و ضمن پیدا کردن بازارهای جدید به ارتقای شبکه تأمین و تولید خود بپردازند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60972

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.