• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

باشگاه مدرسه‌ای به وسعت شهر در مشهد کلید خورد برگزاری فستیوال ماکیان زینتی، فرصتی برای اشتغال زایی و سرمایه گذاری  جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود بهره برداری از ۲۵۰۰ مسکن روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده در آذربایجان غربی پیوند دانشگاه و صنعت در پارک های علم و فناوری/ حوزه پژوهش، نیازمند دانشجو پروری است در دومین روز مسابقات هندبال دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج ۱۴ بازی از مرحله مقدماتی (دوره ای) برگزار شد. برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی پرداخت سود روزشمار تا ۲۲ درصد با ارائه صندوق‌های قابل معامله(ETF) بانک گردشگری تمبر یادبود کسب مقام دومی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رونمایی شد ثبت نام ۷۶۶ داوطلب نمایندگی مجلس در آذربایجان‌غربی نهالکاری  ۳۰۰ هکتاری در فهره از توابع شهرستان سیب و سوران ثبت رکورد بیش از ۴۰ میلیون مشارکت مردمی در «پویش ملی سلامت»

5
در جدیدترین حضور در جشنواره‌های جهانی؛

«ابوالهول» به دو رویداد سینمایی در ایتالیا و استونی راه یافت

  • کد خبر : 25153
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
«ابوالهول» به دو رویداد سینمایی در ایتالیا و استونی راه یافت
فیلم کوتاه«ابوالهول» به کارگردانی حمید یوسفی در ادامه حضورهای بین‌المللی به بیست و سومین دوره سینما بی‌سابقه در استونی و سومین دوره فالواترا (Fr) ایتالیا راه یافت.

به گزارش روابط عمومی، فیلم کوتاه «ابوالهول» پیش از این به هفت جشنواره خارجی در کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا، آلبانی، کانادا و گرجستان راه پیدا کرده بود.

این فیلم نوشته حمید یوسفی و رومینا روشن‌بین است و رومینا روشن‌بین و علی خوش‌بین بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش‌ کرده‌اند.

حمید یوسفی ساخت فیلم‌های «سینما نمایشگاه مجهول داستان ما» و فیلم «سمعک» را در کارنامه خود دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مجسمه ابوالهول یا پدر ترس، غول افسانه‌ای مصر باستان و اسطوره ادیپ، مخلوطی از انسان و حیوان، شبیه سر انسان با پوشش زنان زمان مصر باستان است.

کمپانی ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان پخش بین المللی «ابوالهول» را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.