• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

اهدای نشان مشهد الرضا(ع) به مفاخر مشهدی «ایساتیس» سندی مهم از یزد است و قطعاً در تاریخ خواهد ماند/ «ایساتیس» را با عشق و دل ساختیم/ «ایساتیس» با زحمت زیادی ساخته شد نشان ویژه سلحشور به نمایش «ایران» رسید دستگاه «Real Time PCR» خریداری و در آزمایشگاه مشترک برج پژوهشی دانشگاه نصب شد فاطمه اسکندری به‌عنوان قائم مقام رئیس ستاد کشوری ایران ما دکتر قالیباف منصوب شد بازرسی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی و یزد فارس اصلی‌ترین کانون تمدنی ایران فرهنگی است اغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو در خراسان رضوی تنظیم‌گران صنعت مالی از فرصت نمایشگاه استفاده کنند/نمایشگاه صنعت مالی چگونه به کمک بازار پول می‌آید؟ شروع برداشت خوشه های طلایی از قطب تولید انگور در شرق کشور پایان مرداد، آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه‌ای نخست وزیر آلبانی: اگر مجاهدین خلق می‌خواهند با ایران بجنگند باید خاک ما را ترک کنند

3
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه؛

اجرای برنامه سلامت خانواده گامی مهم در دسترسی عادلانه به خدمات سلامت در شهرستان گناوه است

  • کد خبر : 42247
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
اجرای برنامه سلامت خانواده گامی مهم در دسترسی عادلانه به خدمات سلامت در شهرستان گناوه است
بوشهر_ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: از اهداف مهم برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی درمانی برای همه و کاهش بار مالی برای حفظ و ارتقاء سلامت مردم است.

گیتی آنلاین_ دکتر عصمت حیدری در جلسه ستاد اجرای برنامه سلامت خانواده شهرستان گناوه بیان کرد: برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع که در گناوه اجرا می‌شود، مراقبت محور است و تمرکز آن بر پایش و ارزیابی افراد سالم است.

وی افزود: در این برنامه مراقبان سلامت به‌عنوان اعضای اصلی تیم سلامت خانواده با پایش فعالانه جمعیت تحت پوشش، سلامت آن‌ها را به‌طور منظم پیگیری می‌کنند و می‌کوشند که مردم را از وضعیت سلامتی خو آگاه کنند تا اقدامات پیشگیرانه در صورت لزوم به‌موقع انجام شود.

حیدری خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان به‌عنوان متولی این برنامه برای رفع نواقص و کمبودها نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.

محمدتقی صفری فرماندار شهرستان گناوه نیز با تأکید به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در سلامت‌محور کردن نگرش مردم گفت: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان گناوه امکان استفاده حداکثری شهروندان عزیز را فراهم می‌آوریم و در برنامه همواره همه دستگاه‌های اجرایی در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواهند بود.

این جلسه با حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها و روسای سایر ادارات در محل فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.