• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

اجرای خط کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی سه ماهه اول ۱۴۰۳

  • کد خبر : 57469
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۵۴
اجرای خط کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی سه ماهه اول ۱۴۰۳
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد از خط‌کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۳ ماهه گذشته خبر دادو اظهارداشت : اجرا و نصب حفاظ فلزی و بتنی به طول ۴ کیلومتر در جهت تامین ایمنی عبور و مرورجاده ای دراین بازه ی زمانی صورت پذیرفته است.

وی با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی، این اداره کل همواره اهتمام ویژه ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلو ها و علائم ایمنی در محورهای استان داشته است به طوری که از آغاز سالجاری تاکنون، اجرا ،تعمیر و نصب ۳هزار و ۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی و ساخت،تعمیر و نصب ۲۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی توسط اداره ایمنی و حریم این اداره کل صورت گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کاهش سوانح جاده ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن از مهمترین دغدغه های اجتماعی می باشد و تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر است افزود:اجرا،تعمیر و اصلاح روشنایی نقطه ای ۳ تقاطع و تعمیر و نصب ۴۰ عدد چراغ‌های چشمک زن و فلش سولار نیز در سه ماهه نخست سالجاری انجام شده است.

کرد در پایان یادآورشد:کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها اعلام تا در اسرع وقت رفع شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57469

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.