• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

ایجاد زیرساخت اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان بوشهر قابل‌تقدیر است نفوذ دانش روزدر بخش کشاورزی، بهره وری این بخش را تقویت خواهد کرد سرقت از بانک ملی شعبه روبروی دانشگاه تهران کوهنوردان شهر فال به قله سبلان اردبیل صعود کردند بهرهمندی ۱۲ روستای محور شلماش و قلعه‌رش سردشت از نعمت گاز در دهه فجر امسال تعزیه مهمان پاریس شد/ انتشار پوستر و تصاویر اجرا ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه باشگاه کارآفرینان نوجوان دیدار چهره به چهره رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مردم شهرستان کنگان در کاروان خدمت دولت سیزدهم آغاز طرح شهید روح الله عجمیان ۲” با هدف، جهاد تربیتی و ساختن انسان‌های جهادگر بازرس کل کردستان خواستار نظارت مستمر بر عرضه میوه در غرفه‌های تنظیم بازار شد مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست منصوب شد امیر حیات مقدم:دولت چهاردهم از ظرفیت آسیا و آفریقا برای توسعه میدان دیپلماسی استفاده کند

0

اجرای طرح‌های «ایجاد کتابخانه‌های کوچک محلی» و «دورهمی با حضور نویسندگان و شاعران»

  • کد خبر : 64745
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
اجرای طرح‌های «ایجاد کتابخانه‌های کوچک محلی» و «دورهمی با حضور نویسندگان و شاعران»
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از برگزاری طرح‌های «ایجاد کتابخانه‌های کوچک محلی» و «دورهمی با حضور نویسندگان و شاعران» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی طرح پایتخت کتاب ایران گفت: در راستای طرح «پایتخت کتاب ایران» آذربایجان‌غربی دو طرح «ایجاد کتابخانه‌های کوچک محلی» و «دورهمی با حضور نویسندگان و شاعران» برگزار خواهد شد.

زهرا آبسوران افزود: از هر فرصتی برای ایجاد انگیزه برای ارائه طرح‌هایی نو و قابل اجرا در حوزه کتاب و کتابخوانی باید تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: با مشارکت اتاق اصناف در چند صنف از مناطق کم برخوردار شهر ارومیه که کودکان و نوجوانان امکان دریافت کتاب دارند، کتابخانه‌هایی ایجاد تا مخاطبین هدف از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

آبسوران در ادامه به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای این طرح پرداخت و گفت: افراد علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه شناسایی شده که پس از ایجاد کتابخانه در محل‌های مورد نظر می‌توان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه قدم‌هایی را برداشت.

جعفری، رئیس اتحادیه کتابفروشان و ناشران استان نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از دوران کودکی صورت گرفته و در کنار غذای جسمی کودکان به غذای روحی آنها نیز توجه شود.

فرشید مرامی، نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، ابتدا اقدامات انجام شده در راستای طرح «پایتخت کتاب ایران» را مطرح کرد و افزود: دورهمی در محل کتابفروشی‌های شهر ارومیه با مشارکت اعضای حاضر در جلسه برگزار شود و از ظرفیت‌های محلی شهر و فرصت‌های مردمی و بخش خصوصی نیز باید به صورت حداکثری استفاده شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.