• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

مسیرگشایی جاده دوم مسیر دسترسی پیرانشهر به تمرچین هر کس گرفتار فقر شود به چهار خصلت و عیب بزرگ مبتلا می‌گردد؛ 🔻ضعف در یقین، 🔻نقصان در عقل، 🔻سبکی در دینش 🔻و کمی حیاء در چهره‌اش، پس از فقر به خدا پناه می‌جویم. بازیگران نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» معرفی شدند آغاز هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان این شرکت خبر داد. جریمه ۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان شیرخشک در سیستان و بلوچستان بسترسازی و تسهیل ارتباط دانشجویان هنر با بنیاد رودکی تایید صلاحیت ۲۰۵ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در ارومیه افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس/ لزوم تأمین بالگرد برای اورژانس هوایی معاون فرهنگی ورزشی موسسه طنین ایثارگران کشور به‌زودی منصوب می‌شود/ امیرحسین صادقی بزودی به این سمت منصوب خواهد شد تقدیر از فعالان فرهنگی شبکه پستی جزییات نحوه ثبت نام و شرکت فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

1

اجرای طرح شهید عجمیان ۲ در خراسان رضوی با بهسازی ۱۶۷۰ مدرسه کم برخوردار

  • کد خبر : 58267
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۹
اجرای طرح شهید عجمیان ۲ در خراسان رضوی با بهسازی ۱۶۷۰ مدرسه کم برخوردار
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در روزهای اخیر دولت سیزدهم شاید رونمایی ها و افتتاح هایی هستیم که به سرعت انجام می شود اما هرکدام از این پروژه ها کارهای بزرگی هستند که باید برای هرکدام یک کتاب نوشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، سید امیر شوشتری امروز در مراسم افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲ (نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار) که به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور وبیناری وزیر آموزش و پرورش در اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه برگزار شد؛ اظهار کرد: با کمک یکدیگر می توان بسیاری کارها را با کمترین هزینه انجام داد که به نفع همه باشد و کار جهادی یکی از این کارهاست، کسی که در اردوهای جهادی شرکت می کند هم می سازد هم ساخته می شود.

وی افزود: مردمی‌سازی، همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهم ترین اهداف آن است.

وی بیان کرد: در سال گذشته و در طرح شهید عجمیان ۱ بیش از ۱۴۰۰ مدرسه بهسازی و نوسازی شد و امسال در طرح شهید روح الله عجمیان ۲، ۱۶۷۰ مدرسه نوسازی و شاداب سازی می شود.

وی افزود: اطلاع رسانی اینگونه کارهای جهادی می تواند در توسعه و گسترش آن ها نقش داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان بیان کرد: وقتی از همه ظرفیت های خود استفاده کنیم، اقدامات بزرگی برای همه مدارس در همه زمان ها میتوانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58267

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.