• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 July - 2024
4
معاون اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز: 

اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات شیراز

  • کد خبر : 43011
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات شیراز
فارس_ سرهنگ دوم پاسدار دکتر ابوذر خوبیاری، معاون اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به مردم و بسیحیان گرامی گفت: این معاونت در این دهه برنامه های زیادی را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات برگزار می‌کند.

گیتی آنلاین_ خوبیاری افزود: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های محوری سپاه است که این موضوع به معاونت اجتماعی محول شده است.

دکتر خوبیاری بیان داشت: راه اندازی و افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر ناحیه ثارالله(ع) شیراز از جمله اقدامات خوب این معاونت جهت خدمات دهی به مردم می باشد که در موضوعات ،مشاوره و حکمیت (پیشگیری از طلاق) و واسطه گری امر خیر(ازدواج) و سبک زندگی ،جمعیت فرزندآوری و خانواده و پیشگیری از اعتیاد و… جز خدمات این مرکز می باشد.

ایشان در خصوص رفع فقر و محرومیت زدایی در محلات طرح کرامت نیز سخنانی را بیان کرد و افزود: در این محلات سپاه و معاونت اجتماعی اقدامات خوبی را با کمک مردم انجام داده است.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: وظایف معاونت اجتماعی سپاه در ۴ عرصه برنامه ریزی شده که یکی از آن عرصه‌ها امر به معروف ونهی از منکر است.

خوبیاری بیان کرد: قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله در راستای کاهش منکرات و افزایش معروفات در سطح جامعه بیان داشتند در این حوزه آموزش تیم‌های تذکر لسانی ،اجرای برنامه یکشنبه های زهرایی و دوشنبه های حسینی و اقدام ایجابی این قرارگاه در خصوص برنامه چهارشنبه های طلایی در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43011

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.