• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در نشست کارگروه سلامت معنوی، تاکید کرد؛

اجرای هرچه سریع‌تر برنامه عملیاتی سلامت معنوی در مراکز زیرمجموعه دانشگاه

  • کد خبر : 41653
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
اجرای هرچه سریع‌تر برنامه عملیاتی سلامت معنوی در مراکز زیرمجموعه دانشگاه
فارس_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست کارگروه سلامت معنوی و کمیته سیاستگذاری پژوهشی در نظام سلامت (HSR)، بر اجرای هرچه سریعتر برنامه عملیاتی سلامت معنوی در مراکز زیرمجموعه دانشگاه تاکید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» درباره هدف از برگزاری این نشست را اهمیت استقرار سلامت معنوی در واحدهای زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، عنوان کرد.

او با تاکید بر اهمیت ارتقای سلامت معنوی مدیران، کارکنان و مراجعان مجموعه سلامت فارس، خواستار ایجاد بسترهای علمی در این راستا شد.

دکتر هاشمی اصل با اشاره به ظرفیت‌های معنوی، علمی و اجرایی در شیراز و دیگر شهرستان ‌های استان، مجموعه سلامت فارس را به عنوان یکی از قطب‌های سلامت معنوی در کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک، این طرح در تمامی واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا می شود.

مدیر پژوهشگران بیمارستان مادر و کودک شوشتری نیز در این نشست، گزارشی از اجرای آزمایشی طرح سلامت معنوی در این مرکز درمانی ارائه کرد و سپس اجرای دومین طرح پژوهش در حوزه سلامت معنوی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

«محسن ورزنده» دبیر کمیته سیاست گذاری پژوهشی در نظام سلامت و دبیر کار گروه سلامت معنوی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست گفت: با هماهنگی های انجام شده در راستای تدوین برنامه استراتژیک و عملیاتی با تمامی مدیران استان، پیش‌نویس اجرای برنامه پس از کارشناسی و تایید نهایی، ابلاغ می شود.

در این نشست، دکتر «مهدی خسروی» مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیران معاونت و اعضای کمیته سیاست گذاری پژوهشی در نظام سلامت نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41653

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.