• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

احداث چهار مجموعه ورزشی چندمنظوره در منطقه ۲ شهرداری مشهد

  • کد خبر : 36155
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
احداث چهار مجموعه ورزشی چندمنظوره در منطقه ۲ شهرداری مشهد
شهردار منطقه۲ گفت: چهار مجموعه ورزشی چند منظوره در حال مطالعه و احداث هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، مشهد، سیدعلی حسین‌پور، امروز در بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران شهری از پروژه‌های زودبازده اظهار کرد: چهار مجموعه ورزشی چند منظوره در محله‌های شفا، اسماعیل‌آباد، توس۶۳ و بهارستان در حال مطالعه و احداث هستند.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع بازسازی و روکش آسفالت در سطح منطقه انجام شده است؛ در بخش روکش آسفالت نیز با ایجاد ۱۴۰ هزار مترمربع روکش تلاش کردیم تا بخش عظیمی از معابر خاکی سطح منطقه را به معابر امن و با کیفیت تبدیل کنیم‌.

شهردار منطقه۲  افزود: ۱۵ هزار مترطول کانال جمع آوری آب‌های در این منطقه احداث شده است؛ همچنین در راستای توجه به نیاز شهروندان توانستیم در دو سال گذشته ۷۰ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه را بازسازی کنیم.

حسین‌پور  تصریح کرد: منطقه دو بیشترین پروژه عمرانی را در سطح مناطق شهرداری به‌خود اختصاص داده است؛ سرانه فضای سبز سطح منطقه با تعریف پروژه‌های عمرانی و فضای سبز از ۴/۲ متر به ۴/۴ مترمربع رسیده است.

وی بیان کرد: منطقه دو در ارزیابی‌های سه ماهه اداره خدمات شهری در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

شهردار منطقه۲ به بهسازی گذرگاه‌های عابرپیاده تقاطع بولوارهای توس و کارگر اشاره کرد و افزود: پروژه بهسازی گذرگاه‌های تقاطع بولوارهای توس و کارگر با هدف ایمن‌سازی عبور عرضی عابران پیاده با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرا شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: روشنایی و ایمن سازی بیش از ۵۰ درصد پارکهای سطح منطقه ۲ از دیگر اقداماتی است که در این منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.