• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

ساماندهی بهشت گمشده فارس / از نورپردازی وبهسازی ساختمان نمازخانه گرفته تا نصب تابلوها راهنما و مناسب‌سازی سرویس بهداشتی در این منطقه طبیعی با ابزار سنتی نمی‌توان با بحران آتش سوزی اراضی ملی مقابله کرد نماینده انجمن داوران اتاق بازرگانی بین‌المللی خاورمیانه مطرح کرد: برگزاری اولین رویداد مسابقات موت‌کورت در ارومیه بستر تبلیغات در بله سه‌ساله شد! هنوز خدمات مرتبط با اچ.آی.وی با موانع متعددی روبرو است پیرامون مهم ترین پروژه های عمرانی در دست ساخت مجموعه سلامت استان، تبادل نظر شد ایربادهای وایرلس ال‌جی، انتخابی ایده‌آل شمارش معکوس برای برگزاری رویدادی جهانی و معتبر برای کرمانشاه / کرمانشاه میزبان رقابت های جهانی کونگ فو شهر هوشمند در فردیس با همکاری شرکت ساخت و مهندسی برق و کنترل مپنا راه اندازی می‌شود رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه امام صادق(ع) مریم بحرالعلومی داور ایمجین ایندیای اسپانیا شد

2

احساس امنیت در آذربایجان‌غربی بالاتر از کشور‌های منطقه است

  • کد خبر : 31416
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
احساس امنیت در آذربایجان‌غربی بالاتر از کشور‌های منطقه است
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت:احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام تردد‌های شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده که از بسیاری کشور‌های منطقه بیشتر است.

ارومیه_ گیتی آنلاین، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در آستانه هفته ناجا در حاشیه مراسم  تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی مهاباد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروزه با تلاش و همت کادر انتظامی و همراهی مردم به درجه‌ای از امنیت رسیده ایم که همگان آن را احساس می‌کنیم افزود: احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام تردد‌های شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده که از بسیاری کشور‌های منطقه بیشتر است.

سردار سرتیپ رحیم جهانبخش اظهار کرد: بدون امنیت و داشتن خیال آسوده امکان توسعه و پیشرفت در کشور میسر نبوده و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی سپس با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ادامه داد: اصول و جهان بینی مذاهب اسلامی همگی واحد و در یک سو بوده و هیچ اختلافی در اصل اسلام نیست.

سردار جهانبخش با بیان اسلام هیچ خشونتی در اسلام وجود ندارد، اضافه کرد: استکبار جهانی با پدیده داعش به دنبال ضربه به اسلام بود که امروزه خود در دامن آن گرفتار شده است.

وی با بیان اینکه منفعت دشمنان در ایجاد تفرقه و نا امنی است، اظهار کرد: بدون جنگ و خونریزی در مناطق مختلف، فروش سلاح‌های جنگی برای مدعیان قدرت فراهم نیست و براین اساس دشمنان ما همواره به فکر ایجاد تفرقه و منفعت خودشان هستند.

روز گذشته سرهنگ یوسف اشرفی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان مهاباد معرفی شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.