• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان برای آزادی ۴۹ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 34022
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۰۳
اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان برای آزادی ۴۹ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان برای آزادی 49 نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد در استان خبر داد.

ارومیه  _ گیتی آنلاین، ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد دیه استان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد؛ اظهار داشت: در جشن گلریزان امسال شاهد کمکهای مردمی بی نظیر مردم به ستاد دیه بودیم که تا کنون ۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان نیز در مهر ماه سال جاری مردم نیک سیرت استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد کمک کردند که در این جلسه نحوه تخصیص بخشی از این مبالغ برای آزادی این زندانیان با توجه به شرایط آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد .

عتباتی افزود: این توفیقات با همراهی مردم و تلاش اعضای ستاد دیه استان که فی سبیل الله برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد تلاش می‌کنند حاصل شده است که نشان از احساس مسئولیت و نگاه متعهدانه تک تک شهروندان استان به امر زندان و زندانی می‌باشد که امری خداپسندانه و ارزشمند می‌باشد.

در ادامه جلسه اعضای ستاد دیه به بررسی پرونده‌های محکومان مالی و غیر عمد پرداختند و با تصمیماتی که اتخاذ گردید مبلغ ۴ میلیارد و یکصد میلیون تومان پرداختی بلاعوض از ستاد دیه کشور و خیرین استان برای آزادی ۴۹ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.