• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0

اخذ سند تک برگ برای بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی دولتی شمال سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم

  • کد خبر : 56675
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۰۹
اخذ سند تک برگ برای بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی دولتی شمال سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اخذ سند تک برگ برای ۱۲ هزار و ۱۶۵ هکتار از اراضی دولتی به همت دولت سیزدهم در محدوده شهرهای این اداره کل خبر داد.

گیتی آنلاین-عطاء اله اکبری در نشست مدیران عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با خبرنگاران افزود: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

وی همچنین از رفع تصرف بیش از ۴۶۵ هکتار از اراضی اراضی دولتی استان از سال ۱۴۰۰ تاکنون به ارزش سه هزار و ۴۳۰ میلیارد و سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: این اراضی در قالب ۱۵۲ عملیات با تلاش نیروهای یگان حفاظت در راستای انجام وظایف و تکالیف قانونی و صیانت از اراضی دولتی آزادسازی و به بیت المال بازگردانده شد،

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بهره برداری از حدود ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ، دریافت ۳۲ هزار و ۹۱۱ تن قیر که منجر به ارتقای شاخص بزرگراههای شمال استان از ۱۲ درصد به ۲۰ درصد شد را به همراه الحاق بیش از ۱۴۰۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای شمال استان و افتتاح بیش از ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن را از جمله مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل برشمرد.

افزایش شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی به همت دولت سیزدهم به ۵۰ درصد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: شاخص مقام سازی مسکن روستایی این استان در دولت سیزدهم با رشد به میانگین ۵۰ درصد رسید.

مصطفی بیک مداح بهره برداری از ۱۸ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی، واگذاری زمین رایگان در قالب ۸۲۰۰ قطعه و اجرای طرح هادی و بهسازی معابر بافت روستایی در ۵۴۳ روستا و اختصاص بیشترین قیر کشور به روستایی استان را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

واگذاری ۲۰۰ قطعه زمین رایگان به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر جدید رامشار در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار نیز در این نشست گفت: به همت دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در این شهر واگذار شد.

ابوذر نکوئی تکمیل و بهره برداری سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس جانبی، تکمیل شبکه فاضلاب و تکمیل بهره برداری پکیج تصفیه فاضلاب شهر تکمیل مخزن۲۰۰۰ متر مکعبی آب، راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک با همکاری شرکت هپی لند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اجرا عملیات آماده سازی اراضی و معابر محلات شهر، آغاز عملیات پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در شهر جدید رامشار عنوان کرد.

افتتاح ۶ ایستگاه خودکار هواشناسی به همت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران از تکمیل و افتتاح ۶ ایستگاه خودکار هواشناسی در شهرهای بمپور، سرباز، تفتان، خاش، گلشن، سراوان به همت دولت سیزدهم خبر داد.

محسن حیدری افزود: خرید و نصب ۲ دستگاه پایش گرد و غبار در شهرهای سراوان و چابها و نیز نصب و راه اندازی ۲ دستگاه باران سنج خودکار در شهرستان های سرباز و چابهار از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در حوزه عملکرد اداره کل هواشناسی بوده است.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.