• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

ارائه خدمات درمان ۱۳ میلیاردی به زوجهای نابارور آذربایجان غربی

  • کد خبر : 32699
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۳۹
ارائه خدمات درمان ۱۳ میلیاردی به زوجهای نابارور آذربایجان غربی
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۳ میلیارد تومان خدمات درمان ناباروری در استان خبرداد.

ارومیه _ گیتی آنلاین، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: برای استفاده از حمایت‌های دولتی سه هزار و ۷۳۵ نفر از بیمه‌شدگان استفاده کننده از دارو‌های باروری در استان انتخاب  شده‌اند که از آغاز طرح برای خدمات درمان تخصصی ناباروری آنان بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در استان هزینه شده است.

فریده جعفری افزود: اداره کل بیمه سلامت استان برای تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان در سطح استان، با دو مرکز ارائه دهنده خدمات تخصصی درمان ناباروری و ۶۸ مطب پزشک متخصص، فوق تخصص زنان و زایمان و ۳۰ دفتر کار مامایی قرارداد منعقد کرده است.

وی  با بیان اینکه با اجرای طرح دارویار در استان پوشش تعهدات بیمه‌ای اقلام دارویی افزایش چشمگیری یافته است، ادامه داد: از ابتدای این طرح اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی مبلغ ۳۳۷ میلیارد تومان به عنوان سهم ارز ترجیحی را به داروخانه‌های طرف قرارداد در سطح استان پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: خدمات ستاره‌دار توان‌بخشی از ۹ خدمت به ۵۹ مورد افزایش یافته و در سطح استان با ۶۱ مرکز توان‌بخشی قرارداد همکاری منعقد شده تا به سه هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده نشاندار شده دارای معلولیت تحت پوشش بیمه سلامت، خدماتی در حوزه‌های کار درمانی، شنوایی‌شناسی، گفتار درمانی، بینایی‌سنجی، ارتوپدی‌فنی، فیزیوتراپی و توان‌بخشی ارائه شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.