• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

ارائه خدمت به زائران پاکستانی اربعین با تمام قوت در حال انجام است

  • کد خبر : 61362
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۴
ارائه خدمت به زائران پاکستانی اربعین با تمام قوت در حال انجام است
فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان زاهدان گفت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین مکان‌هایی برای استقرار آنها در این شهر مشخص و پذیرایی از عزاداران حسینی با تمام قوت در حال انجام است.

گیتی آنلاین-علیرضا شهرکی فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان زاهدان گفت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین مکان‌هایی برای استقرار آنها در این شهر مشخص و پذیرایی از عزاداران حسینی با تمام قوت در حال انجام است

علیرضا شهرکی بیان کرد: با توجه به استقرار مکان‌هایی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، افرادی که از مرز میجاوه وارد می‌شوند در زائرسرای زاهدان اسکان می‌یابند.

وی افزود: علاوه بر آن اردوگاه الغدیر، اردوگاه شهید مطهری، شهید بهشتی و همچنین فضاهایی در بخش خصوصی برای پذیرایی و اسکان زائران در نظر گرفته شده‌اند، مسجد فاطمه الزهرا (س) و کوچه غلام سرور نیز آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند.

فرماندار زاهدان ادامه داد: در این موکب‌ها برای خدمت به زائران امام حسین(ع) مردم پای کار هستند ، وی اظهار کرد: پشتیبانی و حمل و نقل زائران تا مرزهای مشخص شده نیز در حال انجام بوده، اعزام زائران حسینی با قطار از زاهدان به خرمشهر یکی از خدمات در بحث اربعین بود، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلی در زمینه اعزام زائران وجود نداشته باشند و عزاداران حسینی با خیال آسوده به سفر معنوی خود بپردازند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61362

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.