• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
در نشست صبح امروز مطرح شد؛

ارایه خدمات پست در پیام‌رسان “بله” گسترش می‌یابد

  • کد خبر : 59108
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
ارایه خدمات پست در پیام‌رسان “بله” گسترش می‌یابد
نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد فارس(بله) ابتدای صبح امروز یکشنبه، با هدف بررسی راههای توسعه همکاری برگزار شد.

گیتی آنلاین_ محمود لیائی در این نشست که جمعی از مدیران ستادی نیز حضور داشتند، گفت: پست به دنبال تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات و سرویس‌ها است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: ایجاد باجه مجازی، سیستم نوبت دهی آنلاین و صدور گواهی کدپستی از جمله خدماتی است که می‌تواند در راستای تحول دیجیتال و هوشمند سازی پست، در بستر پیام رسان بله تعریف و ارایه شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب پیام رسان‌های داخلی در تحقق هوشمندسازی شرکت ملی پست، گفت: با توجه به افزایش روزشمار کاربران این پیام رسان‌ها، آماده انعقاد تفاهم نامه و توسعه همکاری با آنها هسستیم.

کاظم کیال، مدیر عامل مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد فارس(بله) نیز در این نشست، ضمن تشریح قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این پیام رسان داخلی در توسعه خدمات عمومی به شهروندان، گفت: تجربه موفق امکان رهگیری مرسولات در این پیام رسان نشان داد زمینه توسعه همکاری و ارایه خدمات بیشتر پست در بله، وجود دارد.

امروز یکشنبه، هفتم مرداد به دلیل گرمای شدید، ادارات و سازمان‌های دولتی در سراسر کشور تعطیل هستند. اما شرکت ملی پست به دلیل ضرورت در تامین نیاز مردم به ارسال و تحویل مرسولات، چه در بخش‌های ستادی و اجرایی تعطیل نبوده و همچنان به خدمت رسانی مشغول است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59108

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.