• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

اربعين قدرت تشيع و مسلمانان در برابر ديگر اديان است

  • کد خبر : 28667
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
اربعين قدرت تشيع و مسلمانان در برابر ديگر اديان است
فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: اربعين قدرت تشيع و مسلمانان در برابر ديگر اديان است و بايد از برکات اين ايام به خوبي بهره جست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، به  نقل از روابط عمومي منطقه پدافند هوايي شمال شرق امام رضا «ع»، امير سرتيپ عليرضا صباحي فرد در مراسم شام غريبان حضرت رقيه «س» در جوار مزار شريف شهداي گمنام اين منطقه برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌ اي که امروز در اين منطقه و صدها شهرستان کشور برگزار شد، پيامش اين بود که قيام و نهضت عاشورا براي همه اقشار و سنين الگو دارد.

وی ادامه داد: امام حسين «ع» در همين راستا حماسه بي نظير کربلا و نهضت عاشورا را خلق کرد  اما بهره‌ برداري از اين شخصيت‌ ها و الگو ها بر عهده ما است و بايد آنها را به خوبي و زيبايي در جامعه تبيين کنيم.

 

فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش برگزاري مراسم عزاداري براي شهيدان کربلا را نوعي ابراز ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسين و وفاداري به مسير اهل بيت «ع» و شهدا عنوان کرد و گفت: همين فعاليت ها، حرکت‌ها و کارها قطعاً بر نسل جوان اثرگذاري دارد.

صباحي فرد تصریح کرد: ياري ولي خدا از نشانه‌هاي ايمان است و حضور در اربعين نصرت ولي خدا است.

 

وی با اشاره به نزديک بودن به اربعين حسيني عنوان کرد: اربعين قدرت تشيع و مسلمانان در برابر ديگر اديان است و بايد از برکات اين ايام به خوبي بهره جست.

در اين مراسم به همت جمعي از بانوان، اجراي گروه سرود حضرت رقيه «س» و صحنه‌هاي خرابه شام و لحظه به شهادت رسيدن دردانه سه ساله امام حسين «ع» در قالب نمايشنامه براي حاضرين به تصوير کشيده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.