• امروز : پنج شنبه - ۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 29 August - 2024

اخبار ویژه

1

ارتباط صمیمی با قشر جوان اولین و مهم‌ترین گام در پذیرش روحانیت در دانشگاه‌ها است

  • کد خبر : 57919
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۵۹
ارتباط صمیمی با قشر جوان اولین و مهم‌ترین گام در پذیرش روحانیت در دانشگاه‌ها است
بوشهر_ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دشتی گفت: ایجاد ارتباط صمیمی با قشر جوان و دانشجو اولین و مهم‌ترین گام در پذیرش روحانیت در دانشگاه‌ها است.

گیتی آنلاین_ مسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر افزود: عزیزانی که در دانشگاه مخاطب ما هستند تشنه معارف دینی بوده و شدیداً علاقه به یادگیری و انس با معارف دینی دارند.

وی تصریح کرد: در ابتدای امر باید به دنبال این باشیم که اعتماد طرف مقابل را جلب کرده و این بسیار مهم است که یک روحانی، یک طلبه، یک استاد جدا از توانایی علمی بتواند زمینه اعتماد در طرف مقابل را ایجاد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دشتی بیان داشت: خدا را شاکرم به من این توان را داد از ابتدای دهه هفتاد به‌عنوان مبلغ در دانشگاه‌های استان خدمت کرده، ازاین‌رو قدردان نعمت‌های بی‌شمار خداوند بوده و تا جایی که در توانم بود در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردم.

آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، استاندار، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، روسای دانشگاه‌های استان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

در این آیین از خدمات حجت‌الاسلام عباس دشتی تقدیر و حجت‌الاسلام رضا جمالی به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر منصوب شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57919

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.