• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر شیراز تصویب شد انتصاب سرپرست کمیته طناب‌زنی و سرپرست هیات ورزش‌های همگانی شهرستان خرم‌بید عزت‌الله انتظامی و فیلم سینمایی «کمال‌الملک» در بیست و چهارمین قسمت «صداهای ابریشمی» اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها اتمام اسکلت یک هزار و ۴۰۹ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی جواد شهابی به‌عنوان رئیس ستاد مجازی دکتر قالیباف در کمیته گام دوم انقلاب استان فارس منصوب شد ثبت آدم‌ها با همه خصلت‌های خوب و بدشان ویژگی مهم فیلم‌های اگنس واردا است/ دو فیلم ایرانی که مورد توجه واردا قرار گرفت، چه بود ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد فاقد مصرف انسانی در تنگستان شناسایی، جمع آوری و معدوم شده است «داریوش» سریال جدید فیلم‌نت ۲۷ تیر می‌آید پایان مراحل فنی فیلم کوتاه «خرچنگ» اولین شماره گاهنامه «گام۳» باهمت گروه آموزشی دوره فنی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز منتشر شد برنامه های دهه فجر حوزه فرهنگ اعلام شد

0

ارتش در همه ابعاد کنار مردم و مسئولین است

  • کد خبر : 58391
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
ارتش در همه ابعاد کنار مردم و مسئولین است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و مسئولین بوده و نقش مهمی در تأمین امنیت مرزها و کمک به مدیریت شهری ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان، در مراسم آغاز اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهان با اشاره به اهمیت خدمت در مشهد مقدس، اظهار کرد: خدمت در این قطعه از بهشت و مجاورت با بارگاه امام رضا (ع) مایه افتخار ماست. در ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، ما هم عزادار بودیم و امیدواریم که عزاداری‌هایمان مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر نقش همیشگی ارتش در کنار مردم و مسئولین افزود: ارتش در تمامی ابعاد و صحنه‌ها، از تأمین امنیت مرزها تا کمک به مدیریت شهری، همواره حضوری فعال داشته است. ما افتخار داشتیم که دو پادگان را در نیروی زمینی ارتش جابجا کنیم، از جمله پادگان بیرجند و پادگان مشهد، که این کار با تعامل خوب با مدیریت شهری و شورای شهر مشهد مقدس انجام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به اهمیت تاریخی و فرهنگی محل خدمت خود گفت: این جایگاه که ما امروز در آن ایستاده‌ایم، محل نماز پنج هزار و سیصد و شصت و هفت شهید است. باید تلاش کنیم تا مردم و جوانان ما از اهمیت این مکان آگاه شوند و بدانند که اینجا مکانی مقدس و با ارزش است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این فرهنگ را در کارهایمان پیاده کنیم، مطمئناً همگی عاقبت به خیر خواهیم شد. از شهردار مشهد و مدیران شهری تشکر می‌کنم که در تلاشند تا این مکان فرهنگی و تاریخی را حفظ کنند.

امیر سرتیپ آذریان همچنین به نقش ارتش در تأمین امنیت مرزهای کشور اشاره کرد و تصریح کرد: قرارگاه منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، کل مرز افغانستان را در اختیار دارد و با همه مشکلات و درگیری‌ها، توانسته‌ایم امنیت مرزها را تأمین کنیم. ما با پشتیبانی و توان نیروهای مسلح، اقتدار نظامی خود را نشان داده‌ایم و حتی در صورت شهادت، در راه حفظ امنیت کشور کوتاهی نخواهیم کرد.

در پایان، وی از همه مسئولین و مدیران شهری برای همکاری‌هایشان تشکر کرد و بر ادامه تلاش‌های مشترک برای حفظ امنیت و آرامش در مشهد مقدس تأکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58391

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.