• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

ارتش همیشه آماده خدمت‌رسانی در بحران‌ها و حوادث

  • کد خبر : 58794
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
ارتش همیشه آماده خدمت‌رسانی در بحران‌ها و حوادث
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: ارتش همیشه آماده خدمت‌رسانی در بحران‌ها و حوادث است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محمد زهدی، امروز در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور و قرارگاه منطقه ای نزاجا که در سالن هتل تابان برگزار شد، د از زحمات امیر آذریان و ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد. اظهار کرد: من به نیابت از استانداری خراسان رضوی و دولت، از خدمات و تلاش‌های ارتش در مقاطع مختلف سخن گفت و از همراهی و حمایت‌های بی‌دریغ آنها تشکر کرد.

وی بیان کرد: در طول مدت خدمت امیر آذریان، ارتش همواره در مواقع ضروری به یاری آمده و در حوادث مختلف، از جمله حادثه شیر باد و انتخابات، با تمامی امکانات خود در صحنه حضور داشته است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی افزود: ارتش با امکانات خود به رفع مشکلاتی همچون مسدود شدن مسیرها به دلیل بارش شدید برف کمک شایانی کرده است.

زهدی به موضوع انسداد مرزها اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم ما بحث تجاوزات مرزی است که روزانه حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ نفر به دلیل تجاوز مرزی دستگیر می‌شوند. با همکاری ارتش و گروه‌های مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا، پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک مرزها به شکل کامل مسدود شوند.

وی تأکید کرد: همکاری و همدلی اعضای شورای تأمین، به ویژه دوستان ارتش، نقش بسزایی در ایجاد امنیت و ثبات در استان خراسان رضوی و مرزهای شرقی کشور داشته است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی از تمامی اعضای شورای تأمین، از جمله سردار غیاثی، سردار تقوی، جناب حاج آقای فیضی و سایر اعضا، و همچنین خانواده‌های شهدا که در جلسه حضور داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58794

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.