• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف معاونت تازه تاسیس برنامه ریزی ، پیشران برنامه های توسعه در بنیاد مسکن رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی کار خود را در مشهد آغاز کرد. مدیرکل صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد سازوکارهای همراهی رسانه ملی در مدارس جهت معرفی استعدادها وتوانمندیهای معلمان و دانش آموزان خلاق و موفق فراهم شود. اعلام حمایت تشکل احیاگری مبارزه با مفاسد اداری و قانونی ( رانت و رشوه خواری) از آیت الله علم الهدی کشف بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ کیلو گرم ماده مخدر در استان برگزاری نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» در کنار هم خواهیم بود راه‌اندازی خدمت عودت چک در اینترنت ‌بانک دی توقف پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه در ایستگاه اعتبارات/ تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد کودکان نمونه انجمن سرای امید‌ و همدلی حامی کودکان در شهرستان خاش و ایرانشهر تقدیر شدند

2
دکتر عین اللهی در حاشیه زیارت از یادمان شهدای طلاییه؛

اردوهای راهیان نور، کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی است

  • کد خبر : 45045
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
اردوهای راهیان نور، کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی است
خوزستان_ وزیر بهداشت در سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن زیارت از یادمان شهدای طلاییه، اردوهای راهیان نور را کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی دانست.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه زیارت از این یادمان، با اشاره به شهادت شهید حاج ابرهیم همت و انجام عملیات پر حماسه بدر در این منطقه، گفت: دشمن تصور می کرد با رها ساختن آب در این منطقه و شلمچه می تواند مانع انجام عملیات شود اما رزمندگان و قهرمانان ما نشان دادند که هیچ مانعی نمی تواند سد راه آنها برای دفاع از کشورمان شود.

وی تاکید کرد: بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و ارزشمندی داشت و امدادگران و جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه حضور فعالی داشتند و بعد از انجام کارهای اولیه برای مجروحان، اقدات درمانی و اعمال جراحی پیشرفته تر در بیمارستان های صحرایی و زیرزمینی انجام می شد.

وزیر بهداشت خدمات بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس را در دنیا بی نظیر دانست و گفت: یکی از موفق ترین اقدامات فرهنگی در دوران بعد از انقلاب، اردوهای راهیان نور بوده که کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی کشور و محلی برای آشنایی با محیط جنگی و رشادت های رزمندگان است.

دکتر عین اللهی در ادامه تقویت حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی را از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت در دولت مردمی یاد کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45045

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.