• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

توسط معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده / و معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون صورت گرفت بیمه پارسیان عزم جدی برای گسترش و تقویت شبکه فروش دارد همکاری بانک توسعه تعاون و مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق حقوق شهروندی و سلامت اداری بانک صادرات ایران ۱۴ هزار مسکن روستایی را نوسازی کرد ارومیه میزبان دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار افزایش طول عمر بیماران مبتلا به تالاسمی شدید در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ۴۱ سال ۵۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات اختصاص پنج هزار بن خرید کتاب به کارکنان شبکه پستی فرمانده انتظامي استان از کشف ۱۰۰ کيلو گرم ترياک از یک دستگاه وانت نیسان در محور “شیراز- یاسوج” خبر خبر داد کارنامه خوانی سلامت کدام استان‌ها از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین استقبال را کرده‌اند؟

2

اردوی بسیج پایگاه مقاومت شهدای محیط زیست فارس و لایروبی چشمه های پارک ملی بمو

  • کد خبر : 37149
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
اردوی بسیج پایگاه مقاومت شهدای محیط زیست فارس و لایروبی چشمه های پارک ملی بمو
فارس_ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از برگزاری اردوی بسیج سازندگی پایگاه مقاومت شهدای محیط زیست و لایروبی چشمه های پارک ملی بمو خبر داد و بیان داشت: لایروی چشمه های پارک ملی بمو یکی از اصولی ترین اقدامات برای حفظ گونه های حیات وحش در این پارک است.

گیتی آنلاین_ مجید خانبازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در ادامه بسیج را نهاد انقلابی و آماده خدمت به مردم در همه عرصه ها دانست و افزود: محیط زیست استان فارس نیز از برکت وجود این نهاد بهره مند است و در همه عرصه های خدمت از وجود و حضور بسیجیان بهره گیری می کند.

خانبازی ادامه داد: در این اقدام جهادی و بسیجی گروه‌های بسیج با حضور در عرصه های پارک ملی بمو چشمه ها و حوضچه ها را لایروبی کردند و زمینه را برای تامین آب بهداشتی گونه های حیات وحش فراهم نمودند.

وی اضافه کرد: نبودن آب در بسیاری از مناطق محیط زیست منجر به ساخت آبشخورهایی برای حیات وحش شده است. این آبشخورها در صورتی که لایروبی نشوند، نه تنها برای حیات وحش مفید نیست، بلکه اقدامی مضر هم می‌تواند باشد از این رو برنامه لایروبی و نظافت و ضد عفونی کردن آن در دستور کار است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.