• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

شورای نگهبان، اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را تأیید کرد ریحان محمدپور وارد کارزار انتخاباتی گچساران و باشت شد باستان شناس ماجراجو به فیلم‌نت می‌آید بازدید مدیرعامل ال‌جی از سایت‌های خدماتی این شرکت و تأکید بر اهمیت غیر قابل چشم‌پوشی تجربه کاربری ایجاد راهکارهای افزایش جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در حوزه های صنعتی و میراث فرهنگی/ افزایش مشارکت و تعامل نمایندگی صمت و میراث فرهنگی شهرستان زارچ قانون شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را پیگیری خواهم کرد/ استان شدن شهرستان نیشابور می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند «به‌پرداخت ملت» به‌ازای هر سهم ۳۰۷ ریال سود تقسیم کرد مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت ایرانول ظرفیت های رسانه‌ای با جهاد تبیین و زمینه سازی برای مصرف بهینه یاریگر ما در گذر از تابستان پُرمصرف برق است نخستین نشست تخصصی تحلیل و بررسی سهام شرکت پتروشیمی نوری «بوم هن» به ایتالیا رفت   آینده رسانه به دنیای فناوری گره خورده است/ ترجمان «انسان رسانه» در طراحی پوستر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

4
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی

  • کد خبر : 28400
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی
فارس_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی، راهکارهای توسعه ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز درمانی را بررسی کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «مهرداد شریفی» با حضور در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س)، از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمانی نظارت کرد.

او با اعلام آمادگی برای کاهش چالش های این مرکز درمانی، ضمن گفت و گو با مسوولان و کارکنان بیمارستان، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور کار خود قرار داد.

دکتر شریفی در حاشیه این بازدید از توسعه ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س)، با راه اندازی اتاق عمل سوم و افزوده شدن ۶ تخت ICU در آینده نزدیک خبر داد.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۴۴ هزار بیمار به این مرکز درمانی مراجعه کردند و خدمات مورد نیاز به آنان ارایه شده است.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: از مجموع بیماران مراجعه کننده بیش از ۱۷ هزار بیمار به صورت سرپایی و ۲۷ هزار بیمار به صورت بستری خدمات درمانی را دریافت کرده اند.

انجام بیش از ۲۳۰عمل جراحی تخصصی از دیگر خدمات این مرکز درمانی از ابتدای سال جاری تاکنون بود که دکتر شریفی به آن اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.