• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

سه گروه شکارچیان غیر مجاز در شهرستان فراشبند به دام افتادند بهره برداری از ۲۵۰۰ مسکن روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده در آذربایجان غربی اهمیت تداوم به مسیر اقدامات تاثیرگذار در جوانی جمعیت، تا دستیابی به نتیجه مطلوب برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری گراپلینگ انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی لهستان ۲۰۲۳ جزئیات افزایش دو برابری سقف تسهیلات خرید مسکن از زبان مدیرعامل بانک مسکن سومین نشست شورای اخلاق دانشگاه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد دیدار مقامات قضایی استان کرمان با خانواده جانبازان سرافراز دفاع مقدس فعالیت ۳۰ هزار هميار طبيعت در قالب مروجان افتخاری، هميار محافظ و دانش آموزی در منابع طبیعی استان فارس آغاز پخش آنلاین فیلم تئاتر «قصه‌های در گوشی» در تیوال  مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در زاهدان برگزار می‌شود بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌میلیون گذشت تمدید مهلت شرکت در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا

3
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

از اساتید مشاور و دانشجويان علوم پزشکی فعال و هميار استاد مشاور (منتورينگ) تقدیر شد

  • کد خبر : 44481
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۵۴
از اساتید مشاور و دانشجويان علوم پزشکی فعال و هميار استاد مشاور (منتورينگ) تقدیر شد
فارس_ طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از اساتید مشاور و دانشجويان فعال و هميار استاد مشاور (منتورينگ) تقدير شد.

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با اشاره به نقش موثر و نتایج مطلوب تلاش دانشجویان همیار استاد مشاور، در بهبود آموزش دانشگاه، از تلاش آنان در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» کمک علمی، معنوی و اجتماعی دانشجویان همیار مشاور را بسیار ارزشمند خواند و با تاکید بر اهمیت تحصیل در مسیر خدمت افزود: با کمک و همکاری همیاران مشاور دانشگاه، دانشجویان جدید بدون استرس و دغدغه مسیر رشد در عرصه تحصیل را می پیمایند.

او با اشاره به اهمیت آموزش چهره به چهره، نقش دانشجویان همیار مشاور را بی‌بدیل و موثر خواند و گفت: باید بکوشیم ضمن تلاش برای بهره‌گیری از آخرین یافته های علمی دنیا، برای کسب آگاهی و به کمک قدرت تجزیه و تحلیل، به نتیجه برسیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یاد دادن و آموزش را راهکاری موثر برای نهادینه ساختن دانش و «فراگیری» خواند و ابراز امیدواری کرد دانشجویان در جایگاه دانشجویی و استادی، به بالاترین سطوح علمی دست یابند.

دکتر «سید ضیاءالدین تابعی» استاد بازنشسته و پیشکسوت دانشگاه نیز در این آیین، ذهن لطیف، از خود گذشتگی و بهره مندی از علم و تجربه را از ویژگی‌های دانشجویان همیار استاد مشاور برشمرد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا از علم و تجارب اساتید در این مسیر بهره گیریم.

دكتر «افشين امينی» سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تاکید بر اهمیت همیاری اساتید مشاور در توسعه علمی، به بیان اقدامات تاثیرگذار در ارتقای شاخص‌های آموزشی پرداخت.

سرپرست دفتر استعدادها و عملكردهاي درخشان دانشگاه نیز در حاشیه این نشست با اشاره به موضوعات مورد بررسی در این گردهمایی گفت: در این نشست موضوعاتی نظیر «هویت بخشی و اعتلای روحیه دانشجویی»، «مسوولیت پذیری، رفتار و اخلاق حرفه ای اساتید مشاوره با دانشجویان، رازداری، اعتماد دانشجویان به اساتید و اعتماد اساتید به دانشجویان و شیوه شیوه‌های اعتماد» طرح و بررسی شد.

دکتر «احمد غلامی» بیان توانمندی‌ها و نیازمندی‌های این حوزه، رویکردهای نوین در عرصه استاد مشاور دانشگاه و چگونگی ارتقای وضعیت آموزشی دانشگاه را دیگر محورهای این برنامه عنوان کرد و از برگزاری دوره‌های آموزشی استاد مشاور برای مسوولان اساتید مشاوره و اساتید مشاوره دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

او دانشجویان همیار استاد مشاور را همیار دانشجویان و واسطه ارتباط با اساتید خواند که از اغلب از دانشجویان استعداد درخشان و لحاظ علمی، فعال و در سطح قابل قبولی قرار دارند و دانشجویان را در سال اول و دوم تحصیلی راهنمایی می‌کنند.

به گفته سرپرست دفتر استعدادها و عملكردهاي درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نزدیک به ۱۰ سال از فعالیت استاد مشاور و پنج سال نیز از فعالیت دانشجویان همیار استاد مشاور می گذرد و پس از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان نخستین دانشگاه اجرا کننده، هم دانشگاه این برنامه در دانشگاه های تهران، تبریز و مشهد نیز در حال پیاده سازی است.

در این آیین از تلاش های دکتر «سید ضیاءالدین تابعی» استاد بازنشسته و پیشکسوت دانشگاه، دکتر «مجتبی پرنیان» رئيس اداره استاد مشاور معاونت آموزشي، دکتر «احمد غلامی» سرپرست دفتر استعدادها و عملكردهاي درخشان دانشگاه، «یاسین صادقی» دبیر کمیته هميار استاد مشاور (منتورینگ) دانشگاه، همچنین مسوولان و کارشناسان واحدهای اساتید مشاوره دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شد.

این برنامه ظهر روز یکشنبه، سیزدهم اسفند ۱۴۰۲، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه، به همت اداره استاد مشاور معاونت آموزشي، در مجتمع فرهنگی آموزشی ولایت دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.