• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز؛

از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس بازدید شد

  • کد خبر : 55270
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس بازدید شد
فارس_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با همراهی سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ آیت الله دکتر «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، صبح امروز با همراهی سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس که از روز گذشته در بخش قادرآباد برپا شده است، بازدید کرد.

امام جمعه شیراز در این برنامه از بخش های مختلف این بیمارستان صحرایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارایه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان و تلاش جهادی کادر سلامت قرار گرفت.

همچنین امام جمعه شیراز با همراهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بخش در حال افتتاح دیالیز در بیمارستان حضرت سیدالشهدا (ع) بخش قادرآباد بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس طی نشستی که با حضور برخی از مسوولان شهرستانی و استانی و خیرین سلامت شهرستان برگزار شد، ضمن آرزوی سلامتی برای کادر سلامت به ویژه نیروهای جهادی بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد، از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تلاش در راستای ارتقای سلامت مردم استان قدردانی کرد.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به تلاش شبانه روزی سیدالشهدا خدمت، شهید آیت الله رییسی برای مردم، بر تداوم این مسیر تاکید کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در خصوص افتتاح بخش دیالیز بیمارستان حضرت سیدالشهدا (ع) قادرآباد ابراز امیدواری کرد طی چند روز آینده شاهد افتتاح این خدمت جدید باشیم تا بیماران نیازمند به دیالیز، به شهرستان های اطراف برای دریافت خدمات مراجعه نکنند.

دکتر «مهرداد شریفی» با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه بیمارستان حضرت سیدالشهدا (ع) قادرآباد افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، پروژه ساختمان الحالقی این بیمارستان، در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

او همچنین از اختصاص و مقیمی پزشکان رشته های مختلف در بیمارستان حضرت سیدالشهدا (ع) در سال آینده خبر داد.

دکتر شریفی در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد نیز گفت: قبل از برپایی بیمارستان صحرایی، غربالگری بیماری ها در منطقه انجام و بیماران شناسایی شدند و می توانندو برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به این بیمارستان صحرایی معرفی شدند.

او اظهار کرد: بیماران در صورت نیاز و با تشخیص تیم پزشکی حاضر در این بیمارستان، برای ادامه روند درمان به شیراز ارجاع داده می شوند و به صورت رایگان می توانند خدمات درمانی دریافت کنند.

سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در نشست با امام جمعه شیراز و معاون درمان دانشگاه، به خدمات سلامت قابل ارایه در بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد و برنامه های مختلف در حال اجرا تا پایان برپایی این بیمارستان اشاره کرد.

بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی بخش قادرآباد، از بیست و نهم خرداد آغاز به کار کرده و تا یک تیر سال جاری ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55270

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.