• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

استانداردسازی شهربازی‌های آذربایجان غربی

  • کد خبر : 33121
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
استانداردسازی شهربازی‌های آذربایجان غربی
مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: تمام شهربازی‌های استان تعیین تکلیف شده و در حال استاندارد سازی هستند.

ارومیه _ گیتی آنلاین، مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت یکصدمین سالگرد تشکیل سازمان استاندارد که در سالن اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد،اظهار کرد: این استان در سال جاری با وجود تعداد کم واحد‌های تولیدی نسبت به برخی استان‌های صنعتی کشور طی سال گذشته رتبه چهارم صدور نشان حلال را کسب کرد و در سال جاری نیز رتبه سوم کشور را دارد.

وحید موسی پور  تصریح کرد:  استان آذربایجان غربی در اجرای طرح نرخ رشد کیفیت و همچنین در بحث استاندارد سازی جایگاه‌های سوخت و اجرای آزمون فنی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه به طور جدی پیگر افزایش بهره وری و جذب و توانمند سازی نیروی انسانی در سازمان هستیم، تصریح کرد: میزان درآمد سال جاری سازمان نسب به سال گذشته ۲۶درصد افزایش یافته است.

مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه بسیاری از شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی با سازمان استاندارد همکاری می کنند، اظهار کرد: در سال جاری به دلیل اینکه تعدادی از آزمایشگاه‌ها با سیاست‌های سازمان در یک راستا عمل نکردند قطع همکاری شد و با آزمایشگاه‌های جدید به جای آن‌ها قرار داد بسته شد.

موسی پور با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی دارای بیشترین سردخانه در کشور است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طبق قانون سردخانه‌های بالای ۴ هزار تن مشمول استاندارد سازی هستند؛ در حال حاضر در ارومیه تمامی سردخانه‌ها و ۸۰ درصد سرخانه‌های شهرستان‌ها مشمول این قانون، استاندارد سازی شده اند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.