• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
0

استان فارس گرفتار کمبود زمین در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن است

  • کد خبر : 56416
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
استان فارس گرفتار کمبود زمین در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن است
فارس_ مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: با توجه به تامین زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان فارس، کمبود زمین در این بخش زیاد بوده است.

گیتی آنلاین_ سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه نشست بررسی و ارزیابی طرح های نهضت ملی مسکن و تجاری سازی برخی از طرح های بنیاد مسکن استان فارس گفت:طرح‌های نهضت ملی مسکن در ۱۱۰ شهر استان فارس قابلیت اجرایی شدن دارد و تاکنون ۲۰۸ هزار و ۸۴۶ متقاضی در طرح‌های نهضت ملی مسکن فارس نام‌نویسی کرده‌اند.

حمیدی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس اظهار کرد: شمار متقاضیان و افراد ثبت نام شده در این حوزه افزایش یافته و نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای فارس پرشتاب و پیشران توسعه است.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: استان فارس رتبه نخست کشور در تأمین زمین نهضت ملی مسکن را دارد و با مشارکت منابع طبیعی و راه و شهرسازی، فارس بیشترین تأمین قطعات زمین را در کشور انجام داده است.

وی اضافه کرد: در عین حال استان فارس بیشترین کمبود زمین را هم در این طرح دارد ، سهیمه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای فارس ۳۰ هزار قطعه است البته برنامه ما برای تأمین ۶۰ هزار قطعه است و استاندار فارس تاکید دارد این تامین قطعات زمین روستایی به ۱۲۰ هزار قطعه افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.