• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

استفاده از ظرفیت جوانان در نظارت بر انتخابات

  • کد خبر : 55141
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
استفاده از ظرفیت جوانان در نظارت بر انتخابات
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تعامل با نسل جوان در همه عرصه‌ها، اظهار کرد: «باور من این است که این پروسه تعامل، شرایطی را فراهم می‌کند که شاید آن گروهی که در ابتدا فکر می‌کردیم سن و سال شان کم است موثرتر از قبل عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محمد کمال سرویها  در نشست مطبوعاتی «طرح میدان۱۴۰۳ »با عنوان کنشگری دانش آموزان در افزایش مشارکت در انتخابات و ناظران افتخاری پای صندوق‌های رأی» که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ما در شورای نگهبان این بحث را زمانی که مطرح کردیم مورد استقبال هیئت مرکزی نظارت قرار گرفت و احتمالاً در انتخابات آینده به همه استان‌ها تسری پیدا می‌کند.

وی در ادامه به نکاتی در خصوص استفاده از جوانان در نظارت بر انتخابات اشاره کرد و گفت: «اولین نکته این است که حتماً این نوجوانان در آن عملکردی که داشتیم گزارش جدی‌تر و ما از فضای صحنه شعبه انتخابات برای ما بس به هر حال شبکه ما عزیزانی رو ما داریم پنج انتخابات رو پشت سر گذاشت من کلی تجربه دارم اما این نوجوان که کنارشون قرار می‌گیرند زوایایی رو می‌بینند که شاید ان عزیزان این اوقات توجه نداشته باشند.»

سرویها با اشاره به حضور تکنولوژی روز در عرصه های مختلف زندگی  افزود:. در این عرصه‌ها به ویژه نوجوانان خیلی حرف  برای گفتند دارند که ما ان‌شاءالله استقبال می‌کنیم.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی در ادامه به استفاده از کادرهای جوان در این نهاد اشاره کرد و گفت: مطلب بعدی هم کادرهایی هست که در شورای نگهبان در آینده ان عزیزانی که علاقه‌مند باشند می تواند با ما همکاری داشته باشندو عضو افتخاری ما برای انتخابات بعدی باشد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت جوانان در نظارت بر انتخابات می‌تواند به افزایش دقت و صحت این فرآیند مهم کمک کند. همچنین، این امر می‌تواند زمینه‌ای را برای حضور فعال‌تر جوانان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی فراهم کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55141

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.