• امروز : یکشنبه - ۲ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 December - 2024

اخبار ویژه

مدیر عامل بانک ملی ایران، مرد سال صنعت بانکداری کشور شد حمایت اداره ورزش خراسان رضوی، کلید موفقیت در میزبانی مسابقات کشوری/امتیازات ویژه برای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی در میزبانی مسابقات کشوری نشست وزیر بهداشت با مدیران معاونت بهداشت وزارت بهداشت/ تقدیر از مشارکت کنندگان و مجریان پویش ملی سلامت درخشش نخبگان سیستان وبلوچستان در دومین رویداد ملی فناورانه کشاورزی دانش بنیان کشور  فردا؛ نخستین رویداد ورکشاپ دست بافت ها در ارگ کریمخان شیراز برگزار می شود آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم فارس و هرمزگان، تعامل و هم افزایی مدیران و دوستداران محیط زیست در راستای حفظ طبیعت  معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد/ تقدیر از دکتر باقری فرد شهرستان بختگان میزبان رویداد کودک و محیط زیست  افتتاح نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» در ارومیه گام بلند مسئولان استانی فارس برای جبران ناترازی گاز رسانه ها باید بسترساز امیدآفرینی ، مسئولیت پذیری و مطالبه گری در جامعه باشند/ نقد آگاهانه با سیاه نمایی متفاوت است

5

استفاده از هوش مصنوعی در همراه بانک ایران زمین

  • کد خبر : 33111
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
استفاده از هوش مصنوعی در همراه بانک ایران زمین

  پیشرفت اینترنت باعث شده که بسیاری از خدمات، حتی خدمات بانکی در این بستر انجام شود و برخی از بانک‌ها برای راحتی کار در بستر اینترنت، همراه‌بانک مخصوص خود را تدارک دیده‌اند. به گزارش گیتی آنلاین، هوش مصنوعی و گسترش آن باعث شده که برای ارائه بسیاری از کالاها و خدمات، دیگر به انسان […]

 

پیشرفت اینترنت باعث شده که بسیاری از خدمات، حتی خدمات بانکی در این بستر انجام شود و برخی از بانک‌ها برای راحتی کار در بستر اینترنت، همراه‌بانک مخصوص خود را تدارک دیده‌اند.

به گزارش گیتی آنلاین، هوش مصنوعی و گسترش آن باعث شده که برای ارائه بسیاری از کالاها و خدمات، دیگر به انسان نیازی نباشد. در واقع حوزه‌هایی که از بستر اینترنت و هوش مصنوعی برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند، به دور از خطاهای انسانی و در تمامی ساعات شبانه ‌روز امکان خدمت‌ رسانی به مشتریان خود را دارند. این مورد به سیستم بانکداری نیز ورود پیدا کرده تا خدمات این حوزه باکیفیت بیشتر و سریع‌تر به مشتریان عرضه شود. برخی از بانک‌ها در تلاش هستند که با استفاده از این موارد، خدمت‌های مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند.

بانک ایران زمین، یکی از بانک‌های پیشرو در این حوزه بوده که با تست و راه‌اندازی همراه‌بانک تلاش کرده جزو پیشگامان بانکداری الکترونیک باشد.

پس از راه اندازی همراه بانک در سال ۹۹،ایجادکنندگان و توسعه‌دهندگان همراه‌بانک ایران زمین برای این پلتفرم ۷۲ فرآیند، انتخاب و ساده ‌سازی کرده و آن را بر پایه بوم قرار داده‌اند. از همان ابتدا ایجادکنندگان این پلتفرم، شرایط استقرار آن را در گوشی موبایل و فضای وب فراهم کردند. در واقع این نرم‌ افزار جایگزین خوبی برای موبایل‌ بانک و اینترنت ‌بانک ایران زمین شد.

بانک ایران زمین اولین مجموعه ایرانی است که امکان افتتاح حساب آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده است. مشتریان بانک ایران زمین برای این منظور کافی است که به همراه بانک ایران زمین مراجعه و خدمت مذکور را دریافت کنند که گفتنی است در حال حاضر به کمک این بستر، مفهوم تجربه مشتری تغییر کرده است.

با توجه به پیشرفت فناوری در حوزه بانکداری الکترونیک به طبع نیاز به مراجعه حضوری به بانکها کم شده البته مسئولان این بانک تنها خدمات بانکی را از بخش حضوری به غیرحضوری منتقل کرده اند و کار و خدمت جدیدی را برای نیروی حضوری خود تعریف خواهند کرد.

امکان ویژه دیگر همراه بانک ایران زمین ، پذیرش ابزارهای بانک‌های دیگر است و به همین دلیل، آن را پلتفرم تخصصی بانکداری دیجیتال نام‌گذاری کرده‌اند، زیرا در این بستر می‌توان انواع خدمات مورد نیاز بانکی را جست و جو و پیدا کرد. همچنین همراه بانک ایران زمین قابلیت شخصی سازی داشته و کاربرانش تصمیم گیری خواهند کرد که چه اپلیکیشن‌هایی را در آن قرار دهند.

همراه بانک ایران زمین با قابلیت دریافت وام

یکی دیگر از کارکردهای اصلی همراه‌ بانک ایران زمین این است که مشتری با به‌کارگیری آن امکان دریافت وام در هفت دقیقه خواهد داشت! این فرآیند هفت دقیقه‌ای بدون دخالت نیروی انسانی و مراجعه حضوری به شعب بانک عملیاتی می‌شود. واحد فناوری بانک ایران زمین همواره بر این مسئله و عملیاتی شدن آن تاکید دارد.

همراه بانک ایران زمین گذشته از ارائه خدمات بانکی، فضای مناسبی را برای گسترش کسب‌ وکارها، به ویژه استارتاپ‌ها و فینتک‌ها فراهم کرده است و همچنین درایام تعطیلات نیز این مجموعه خدمات بانکی به مشتریان خود ارائه دهد.

همراه بانک ایران زمین منجر به ارائه خدمات غیرحضوری شده، اما این بانک همواره در راستای گسترش هر چه بیشتر خدمات ، مایل به استفاده هوش مصنوعی برای هوشمندسازی این پلتفرم بوده است. اخیراً توسعه‌دهندگان همراه‌ بانک ایران زمین در راستای هوشمندسازی این پلتفرم گام‌هایی برداشته و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای احراز هویت مشتریان استفاده کرده‌اند.

بانک ایران زمین همواره در حال گسترش است و هر چند مدت یک بار نسخه جدیدی از این نرم‌افزار را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد و نسخه قبلی را از دسترس خارج می‌کند. همراه با عرضه هر نسخه جدید به بازار، قابلیت‌ها و برنامه‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود که آموزش و مطالب مرتبط با آن در وب‌سایت ایران زمین وجود دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.